Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mayıs '08

 
Kategori
Şiir
 

Ah sevgili Ah kadınım

Ah sevgili Ah kadınım
 

Uykusuzluk başa bela/Gece atıştırmaları/Egzersizler..


Ah sevgili
Ah kadınım
Akşam oldu bak
yine yalnızım..

Kaçıp gelsen gece vakti
Ben uyurken girsen koynuma

Kaçıp gelsen gece
Hissetsem nefesini/boynumda/yanağımda/dudaklarımda..

Kaçıp gelsen
Yalan yeminlerin inadına

Kaç
Hadi.../Yeni bir hayata..


Ah sevgili
Ah kadınım
Yoksun ya
kalmadı sabrım..


İstersen al götür
Sıkılıyorum aynı hikayelerden

İstersen al
Gitmek istiyorum bu şehirden

İstersen
Gelirim/itiraz etmeden

İste
Uzak kalamam artık senden..


Ah sevgili
Ah kadınım
Dudaklarının arasında yaşarım..


Gelirsen bırakmam bilesin
Sabah olmadan/Gün doğmadan

Gelirsen bırakmam
Çırılçıplak kalmadan

Gelirsen
Dokunurum/kimseden utanmadan

Gel
Çıkartamam artık/Seni hayatımdan..


...
..
.
.


Ah sevgili
Ah kadınım
Akşam oldu bak
yine yalnızım..

Kaçıp
Unutamayızmı günahlarımızı

Kaçıp gelsen
Bırakamayızmı/kimliksiz yaşamlarımızı

Kaçıp gelsen gece
Yeni bir hikayede/Yazamayızmı satırlarımızı

Kaçıp gelsen gece vakti
Anlatırlar sevdamızı..


Ah sevgili
Ah kadınım
Yoksun ya
kalmadı sabrım..


İste
Hiç bir şey imkansız değil/Görüceksin

İstersen
Bedenim ruhum senin/Bilmelisin

İstersen al
Canımı/Avuçlarında ölürüm senin

İstersen al götür
Sende saklı kaldım/bir tek seni sevdim..


Ah sevgili
Ah kadınım
Kirpiklerinin arasında yaşarım..


Gel
Sevişelim günah tanımadan

Gelirsen
Arsızım bu gece/uyutmam

Gelirsen bırakmam
Sevdiğini haykırmadan

Gelirsen bırakmam bilesin
Sabah olmadan/Kahvaltımı hazırlatmadan..


...
..
.
.

Ben uyurken girsen koynuma
Hissetsem nefesini
yanaklarımda
dudaklarımda..

Yalan yeminlerin inadına..


Sıkılıyorum aynı hikayelerden
gitmek istiyorum
artık
bu şehirden..

Sabah olmadan
gün doğmadan..

Çırılçıplak kalmadan..


Unutamayız/mı
günahlarımızı

Bırakamayız/mı
kimliksiz yaşamlarımızı

Yeni bir hikaye/de
yazamayız/mı
satırlarımızı..

Hiç bir şey imkansız değil
görüceksin..
Bedenim ruhum senin
bilmelisin..
İstersen
avuçlarında ölürüm/senin..
Sende kaldım
bir tek seni sevdim..

Sevişelim
günah tanımadan.
Arsızım
bu gece
uyutmam..
Sabah olmadan
kahvaltımı
hazırlatmadan..


...
..
.
.


Kaçıp gelsen gece vakti
Kaçıp gelsen gece
Kaçıp gelsen
.
Kaçıp...

İstersen al götür
İstersen al
.
İstersen...

Gelirsen bırakmam bilesin
Gelirsen bırakmam
.
Gelirsen...


...
..
.
.

Kaç sevgili
İste kadınım
Gel
Akşam oldu bak/yine yalnızım

Kaç sevgili
İste kadınım
Gel
Yoksun ya/kalmadı sabrım

Kaç sevgili
İste kadınım
Gel
Dudaklarınla/kirpiklerinin arasında yaşarım..


T&T

 
Toplam blog
: 151
: 911
Kayıt tarihi
: 16.02.08
 
 

İstanbul doğumluyum. İlk öğretim, üniversite, askerlik ve evlilik hazırlıkları sıralamasında stan..