Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Temmuz '09

 
Kategori
Müzik
Okunma Sayısı
487
 

Ah sevgili Teoman.

Ah sevgili Teoman.
 

Etten kemikten oluşmuş, ancak bu oluşumu sıcacık duygu yüklü bir kalble pekiştirmiş olan insan. Hep mutlu olmak için çabalar ama bazen, gözünün önündeki mutlulukları görmeyip, uzaklara gider, bu arada yolu şaşırır. Her ne kadar yolu şaşırırsanız şaşırın, genede mutlu olun. Sevgiyle kalın.

Sevgili Teoma'nın şarkıları güzeldir, ama genelde genç nesile hitap eder. Eh bizde fazla genç olduğumuzdan, oğlum ve kendime bilet alıp, ona konser süprizi yapayım dedim. Buraya kadar her şey güzel, arkadaşlarıda bize takıldı, cümbür cemaat Teoman'a gittik.

Etraf 18-30 yaş aralığı, kendimle barışık olduğum için bende aynen onlar ne yapıyorlarsa aynen yapmaya başladım. Kafalar bir aşağı, bir yukarı, bir sağa bir, sola bende başladım aynı hareketleri yapmaya. Ama baktım, sallama olayı bitmek bilmiyor. Biraz dinleneyim dedim, arka sırada genç bir delikanlı a bize ne güzel uyum sağlıyorsun, yaşa be diyice, bayağı hoşuma gitti. Bende hemen hazır cevap, aman oğlum sen bakma bu sallama, ızdıraptan ben bu konserin Hacı Arif Bey'e ait eserlerden oluşan bir konser olduğunu zannediyordum. Ama yanılmışım, onun için kafa sallayıp duruyorum, diyince oğlum şöyle bir yan gözle bakıp, boş ver yorum yapmayı iyi gidiyorsun devam et dedi.
Aman bir hoşuma gitti. Sevgili Teoman, artık senin konserlerini artık hiç kaçırmam. Tüm gençler, mutlu olun, hayatın her karesinden keyf alın. Uzakta mutluluğu aramayın. O daima sizin yanınızda, yeterki fark edin.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 106
Toplam yorum
: 65
Toplam mesaj
: 12
Ort. okunma sayısı
: 446
Kayıt tarihi
: 18.06.09
 
 

 Hayata daima pozitiv bir bakış açısı ile bakan, insanları incitmekten, üzmekten korkan ama hay..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster