Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Mart '12

 
Kategori
İstanbul
 

Ahh İstanbul

Hem şikayet ederiz , hem de burdan biraz ayrıldık mı özleriz ,sokaklarında şarkılar yazarız.

Trafik evet büyük dert , insanları zorlayan, her gün her saat  boğusuruz.

Ben en cok şehirici otobüs şoförlerine acıyorum.Ne sinir kalır insanda, ne anlayış

yine de gayet güzel idare ediyorlar. İşe Otobüse sabahları bindigimde insanları gözlemlemeyi cook seviyorum. Her türlüsü biniyor otobüse , hastaneye yetişeni, işine giden, okuluna kursuna giden, arızalı, akbilim yok diyen tipler, kokarca dedigimiz insanlar var, sanki istanbulda su ve sabun kalmamıs , kendimize neden özen göstermiyoruz bir anlasam.

Yollar zaten dar, bir de park ediyor araclar ohh misss ,yayalar seke seke yürüyorlar.

Sinir harbi , yol verdin vermedin tartışmaları büyüyor.

Çok sesli korosu İstanbul , herkes bişeyler söylüyor.

 
Toplam blog
: 23
: 86
Kayıt tarihi
: 24.01.12
 
 

Ekonomi okudum. Bilişim firmasında çalışıyorum. Okumayı, araştırmayı cook severim. Özel merakları..