Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Haziran '09

 
Kategori
Blog
 

Ahmet Balcı'ya,bloglarda destek kampanyası...

Ahmet Balcı'ya,bloglarda  destek kampanyası...
 



''Ahmet Balcı'yı nasıl bilirsiniz ?..'' diye soran dostlarıma aynen şu yanıtı veriyorum...

'' İyi bilirim...Kırk yıllık dostumdur !.. Milliyet Blog'da yazıyor !.. Gidin, önyargısız, adamın yazılarını okuyun !..Önce okumayı öğrenin...Yazarın aynasıdır, yazıları...En iyi okuyarak algılarsınız, yazarı !..

Okuduktan sonra gelin ve -Adamı nasıl tanırdınız ?.. Nasıl bilirdiniz ?..- gibi falan filan sorularınızı yanıtlayayım...''


Çekip gidiyorlar...
. . . . . .

Şimdi ''kuru sıkı atışlarım'' başlıyor...

Bu akşam üzeriydi...Önümüzdeki Cuma Gecesi sahneleyeceğimiz, tiyatro oyunumuzun son provalarını yapıyorduk ki benden , '40 yaş neyim büyük ' orta yaşlı bir ağabeyimiz aniden sahneye atlayıp yanıma geliverdi.

(Benim yaşımın üstüne 40 daha koyun...Vay bee...Ömür uzamış;haberimiz yoh !..)

Yanındaki adam da benim gibi karayağız ;ince, uzun boylu ;yakışıklı biriydi ...70 yaşında ha vardı ;ha yoktu !..

'Mâlûmat Vuruş'unu' yapıverdi !..

'' Hocam bir dakikanızı alabilir miyim ?..İki sorum var !..''

'' Abicim ,görüyorsunuz ;prova yapıyoruz, şunun şurasında !.. Ben mâlûmunuz ,ünlü bir yönetmen olaraktan... ''


Demeye kalmadı...Adam,cep bilgisayarını çıkarıverdi.

Elleri sinirden titriyordu ve gözleri kızarmıştı. Yeleleri de kabarmıştı !..Yüreği 3,5 atıyordu !..

Bir taraftan da bana ,Ahmet Balcı'nın son blog yazısını gösteriyordu...

'' Hocam, şuraya bak hele !..Balcı, -Müzikli Blog -yazalım !..'' önerisini getirmiş !..

'' Ne gözel !..Ağır olalım; molla desinler !.. filan dememiş işte !..Fon Müzik'li yazalım ;neş'emizi bulalım !.. diyor !..''


Adam, ne dese iyi !..

''Ben Ahmet Balcı 'nın yazılarının hastasıydım...O'nu tanımayan yok !..Ama bu son yazısını ve müzik önerisini beğenmedim !..''

( Kıskanmadım değil;çaktırmadan savunmaya geçiverdim. )

'' Yok yahu !..Niye ?..Ne var bunda ?..''

''Yakışmıyor hocam !..Adam bir de dede olmuş !..Tövbe !..Tövbe !..Yakışıyor mu ?..Milletin bunca sıkıntısı varkene. ''

''Ne yani şimdi, oturup ağlayalım mı ?..Ara sıra ben de müzik koyuyorum ,sayfama !..Ne var bunda ? ''


''Yok !...Yoook !.Bu Ahşabînin yazılarının yarısından çoğu, çapkınlık üzerine !..Bir de müzik, heç yakıştıramadım !..''

'' Bakın şerefsiz domuzun gribi , ta İzmir'lere geldi !..Adam millete moral aşılıyor !..Etmeyin !..''


'' Bizi hayal kırıklığına uğratıyor !..''

Adamlarda Karadeniz'li tipi vardı...

'' Siz ,yoksa, yenge hanımın akrabası neyim misiniz ?..''

'' Orasını garıştırma !..Biz ona yapacağımızı biliyoruz !..Şimdi oturaklı bir yorum yazalım da gününü görsün !..''

Deyip, çekip gittiler...

Ben de Gardaşım ,Ahmet Balcı ve onu sevenlerin adına, Ahşabiye destek için ,yazılarıma müzik koymaya karar verdim !..

Tabi, konusuna göre...Uzun hava...Bozlak...Teke Zortlatması...Sin sin Havası...Artvin Bar'ı...Trabizon Kolbastısı...Aydın Zeybeği...Ata Bar'ı...Misket...Köçekçe...Gambia Ateş Dansı, Dubai Dansöz Havası...Ağıt neyim...

Tüm Türkiye'nin ve gurbetteki vatandaşlarımızın da desteğini bekliyoruz !..

İşte siftah benden...

Bu şarkı ,tüm sevenlerimize gitsin !..

( İnşallah link'imiz, mavi boyalı çıkar da herkes kolayca tıklayıp dinler )






http://www.canliklip.com/videoklip-28751-Berna-Karagozoglu-Kahverengi-Gozlerin-Bir-Sarkisin-Sen.html



 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..