Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Haziran '09

 
Kategori
Blog
 

Blogdaşlar, dert ortağımdır...

Blogdaşlar, dert ortağımdır...
 

MB'de, hemen her konuda birşeyler karalıyorum.

Kabul görürse eğer, ' Mizah, Güncel, Eğitim, Sanat, Eleştiri, Hiciv,Siyâset,Çevre,Şiir 'gibi kategorilerde yazmaya çalışıyorum.

''Yemek işini '' beceremediğimden bu kategoride,yazamıyorum.

Nazımın geçeceğine inandığım,olgun kişilikli ;alınganlık göstermeyen dostlara da takılmadan edemiyorum.

Kavga eylemini de ekranda değil ;mahallenin bir köşesinde 'kıstırıp ' icra ediyorum.

Buradaki tüm dostlarıma teşekkür borcum var...

İsimlerini saysam, sayfalar almaz...

Oğlum,kızım yaşında olanlardan;ağabeylerime dek, onlarca kaliteli insan tanıdım.

Bu gece yaz sezonu için tiyatro perdelerimizi açıyoruz.

Devlet tiyatrolarımız ,''Yaz Uykusuna '' geçmişken !..

Aliağa-Tüpraş Halk Eğitim Merkezi 'nin çağdaş salonu hizmetimizde...

Tüm dostlarımı bekliyorum...

Dün gece açık hava tiyatromuzda Nazım Hikmet Usta'yı lâyıkınca andık;duygulandık...

Şimdi bir başka Nazım'ı anıyoruz...

Tiyatro devi...

Nazım Kurşunlu 'nun, ''Merdiven ''isimli oyununu sahneliyoruz.

1966'da yazılmış olmasına rağmen mesajlarından hiçbirşey yitirmeyen güzelim oyunu...

Hem yönetiyorum ;hem rol alıyorum...

25 adet genç-yaşlı sanatseverle sırtsırta...

Duam ,odur ki...

İnşallah, oyun sırasında ,cep telefonu kullanan magandalar,olmaz...

Titreşime alan da olmaz !..

Sanatçı rolünü yaparken salona girip-çıkmalar olmaz...

Yerli yersiz ,alkış-ıslık sesleri duymayız...

Tüm çabamıza rağmen,

Uyuklayan protokol üyelerine rastlamayız...

Bebek viyaklaması;çocuk cıyaklaması duymayız !..

Allah, bizi akılsızın eleştirisinden, yergisinden korur...

Akıllıların eleştirlerinden de mahrum etmez !..

Ben de yarın, oyunumuzu doya doya ve keyifle ,MB'de anlatma şansı elde ederim...

Blogdaşlarıma selâm;sanata devam...

Herşeye rağmen tiyatro diyerek...

Lacivert perdemize takılan repliklerin gülümsemeleriyle...

Haydi perde !..






 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..