Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Haziran '09

 
Kategori
Blog
 

Depresifliğimin ikinci yarısı !!!

Depresifliğimin ikinci yarısı !!!
 

Çok yorgunum çok !
Yeni geldim evdeyim , bütün günün ısısı ruhuma sinmiş ve birde mideme, gelir gelmez şöyle bol soğanlısından salatamı yedim . ( Malum dikkat etmek lazım kiloya) ...

Nerdeyse satırlarıma "sevgili günlüğüm" ibaresi ile başlayasım geldi. Son anda tuttum kendimi demedim.

Kendimi terkedilmiş hissediyorum ...
Nedense severek bitirdiğim her kitaptan sonra bu duyguyu yaşarım . Bilmiyorum siz hissediyormusunuz ama ben o kitap bittiğinde hele hele de aradan biraz zaman geçtiğinde ordaki karakterleri özler ve üzülürüm kendi kendime ne yaptıklarını bilemediğim için .

Yaz sıcakları başladı. Antalya'ya gelen herkesin bayıldığı ve biz garibanların cidden bayıldığı sıcaklar !!!
Düşünüyorum ; sanırım önceki hayatımda ( umut ediyorum var öyle birşey) ben kesin soğuk iklim insanıydım ...
Kendimi puslu bir ormanda ve nehir kenarında hayal etmek güç gelmiyor. Bir de yağmur var tabi sürekli yağan !!!

Yaz geldi ...
Ve ben yine depresif dönemlerimin ikinci yarısına girdim . Dikkat ediyorum kendime yılda iki sefer ciddi depresyona giriyorum !!
İlk yarı yani şubat dönemi aşk ve 'sızlık depresifliği ikinci yarı ise malum Antalya ve yaz sıcakları depresifliği . Bu son üç yıldır hiç şaşmıyor !!

Sevgili blog arkadaşlarım ...
Son zamanlarda ağzıma ne gelirse yazıyorum !!! ama maalesef bu sizleri rahatsız etse de beni rahatlatıyor :)
Takmıyorum ...
Nasıl olsa amaç edebiyat eseri üretmek değil bu satırlardan !!
Belki öyle yapanlar var ama ne bileyim ben onlardan değilim sanırım ...

İçimde garip bir melankoli var !!
İşten gelmişim, yorgunum ve hafta sonu tüm çalışma saatleri ile beni bekliyor...
Başucu kitabım bu kez "host" göçebe ... (Bakalım sevecekmiyim ?? içinde vampir falan yok da !!! şimdilik)
Bu arada aklıma gelmişken aceba okumadığım vampir romanı kaldı mı ki??
Of sıcaklardan fantastik hayaller bile üretemez oldum ...

Sevgili blog arkadaşlarım .. kendinize iyi bakın ve tavsiyem ağustosta gelmeyin Antalya'ya :)))

 
Toplam blog
: 200
: 959
Kayıt tarihi
: 21.04.08
 
 

Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi Arkeoloji Bölümü mezunuyum . Maalesef bir tak..