Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '08

 
Kategori
İnternet
 

Aile boyu internet

Hoş aile falan değili de ne bileyim ağzımdan öyle çıkıverdi, eh anlam bütünlüğünü bozmayalım değil mi :) Şimdi bizim Manita Bey aslen 2004'ten beri It'cidir ve bu konularda oldukça büyük başarıları var. Allah sizi inandırsın Manita bizim Manita diye övmüyorum, hakikaten burda adını veremeyeceğim çok önemli yazılım projeleri vardır...

Neyse asıl konu bizim Manita Bey ve çetesinin aylardır www.iyisikotusu.com adlı site üzerinde çalışıyorlar. Tabii bende tüm manevi desteğimi esirgemedim ve şu anda site kullanıcıları arasında ilk sırada ilerliyorum:) Yemin billah torpil falan yok tamamen kendi bilek gücümle birinci oldum... Manita Bey siteyi bu haftanın başında yayına aldı ve tabii bize de sağa sola duyurmak işi kaldı... Bizimkisi öyle reklam mış, tanıtımış sevmez ama ben Pr'cı olarak herşeyi tanıtmaya çalışırım... Canım benim resmen utangaç bir kız gibi, sevmez sahne önünde olmayı... Dur bakalım bu yazımı okuduktan sonra bana nasıl kızacak:)

Neyse asıl site de benim sevdiğim olayları anlatmazsam çatlarım. Bendeniz mesela alışverişe giderim ve orda hoşuma gitmeyen bir davranışla karşılaştım Allah'ım onu herkesle paylaşıp insanları uyarmak için çatlarım ve önceleri bunu uzun uzun arkadaşlara gönderilen e-maillerle yapıyordum... Ya da tam tersi beğendiğim şeyleri de arkadaşlarımla insanlarla paylaşmaya bayılırım.... Site de bu mantık üzerine kuruldu... Tüketilebilen her birşey hakkında burda yorum bırakabiliyor, merak ettiğiniz şeyler hakkındada yazılanları okuyabiliyorsunuz.. Ayrıca benim yoğun yalvarmalarım sonucunda arkadaş listesi ve mesajlaşma kısımları da eklendi ki bence iyi oldu... Ha bir de sanırım ( pek anlamasam da ) web 2.0 mış bizimManita Bey'in sitesi...Neyse uzun lafın kısası Ey İnsan Yavruları, hepimiz tüketici olduğumuza göre deneyimlerimizi insanlarla paylaşmalı kendimize saklamamalıyız... Ben paylaşmaya devam edeceğim.......www.iyisikotusu.com Sevgiler, saygılar, öpücükler....

Not: Neyn aile maile dedik çocuğu korkutmayalım sonra???keh keh keh:)

 
Toplam blog
: 125
: 1808
Kayıt tarihi
: 24.05.07
 
 

Bir gün elle tutulabilen, mürekkep kokusu içine çekilebilen GERÇEK bir gazetede köşe yazıları yaz..