Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Aralık '10

 
Kategori
Siyaset
 

AK Parti'nin işini emekliler mi bitirecek?

AK Parti'nin işini emekliler mi bitirecek?
 

Bu şekilde gider'se eğer, AK Part' nin defterini EMEKLİLER dürecek.


10.12.2010, cuma günü yayınlanan Akşam gazetesinin sağ alt köşesinde; ''Düşük maaş alana yardım, muhtaca erken müdahale!..'' şeklinde, hiciv'li bir başlık ile, iki sütunluk bir haber yayınlandı.

Haberin devamında; ''Devlet Bakanı Hayati Yazıcı, kayıtlı olarak çalışan ama maaşı yoksulluk sınırının altında kalanlara yardım edileceğini açıkladı. Uygulamadan aynı durumdaki, dul ve yetimler de yararlanacak. 65 yaş sınırının kaldırılması veya aşağı çekilmesi de gündemde.''(a.g.g) deniyordu.

Ne güzel!..

Bu haberi aynı gün, Güneş Gazetesi de, en altta iki sütünluk bir haber olarak; ''ÇALIŞANA SOSYAL YADIM GELİYOR !'' başlığı ile vermişti.

Aynı günkü diğer gazetelere bugün tekrar baktım bu haber için, fakat rastlıyamadım. Demek ki basın'ın pek ilgisini çekmiyor artık bu tip haberler.

Aslında yapılan fena bir şey değil. Konunun muhatapları açısından oldukça sevindirici icraat. Her ne kadar basının dikkatini çekmese de, ben, tebrik ediyorum hükümeti...

Fakat benim esas bahsetmek istediğim bu değil!..

EMEKLİLER'in durumu!

Bu haberdeki hükümetin icraatını takdir ederken, yılladır açlık sınırının altında, aldıkları maaşlarla idâre etmeye çalışan emekliler için bir formülü yok mu hükümetin?!..

Yaklaşık 6, 5 milyon (açlık sınırının altındaki maaşları ile geçinmeye çalışan) EMEKLİ'nin beklentisi; hükümetin değerli üyelerinden, kendilerini, bu açlık sınırından kurtarması yönünde.

İnanın emekliler, burunlarından soluyorlar şu an.

Tamam, Sayın Erdoğan'ın karizmatik kişiliği ve (olmayan) muhalefetin güçsüzlüğü ile AK Parti hükümetine, vatandaşın desteği devam ediyor gibi gözüküyor. Fakat Sayın Erdoğan Cumhurbaşkanlığına geçtiğinde, AK Parti hükümetinin işi, bugünkü kadar hiç kolay olmayacak inanın.

Sayın Erdoğan'a, sırf Allah'ın lütfu ile inanılmaz bir muhabbet besleyen bu millet, Sayın Erdoğan Cumhurbaşkanlığına çıktığında; EMEKLİLERE de insanca yaşayacakları bir maaş bağlamazsa eğer, AK parti, gerçekten hızlı bir şekilde, geriye dönüşüm yaşayabilir.

Zaman çok çabuk geçiyor dostlar, yaşayan görür!..

Bu şekilde giderse eğer, AK Partinin defterini EMEKLİLER dürecek.

Bir vatandaş ve emekli olarak benden hatırlatması.

Sağlık ve Muhabbetle.

13.12.2010, pazartesi
Bektaş Azizoğlu
İSTANBUL

 
Toplam blog
: 344
: 580
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İlkokul'u Düzce'nin Gölyaka İlçesi, Açmaköy'ünde bitirdikten sonra, Ortaokul'u Gölyaka'da okuyup,..