Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Temmuz '08

 
Kategori
Güncel
 

AKP kapatılmayınca üzüldüm

AKP kapatılmayınca üzüldüm
 

AKP kapatılmayınca üzüldüğümü gizlemiyorum. AKP kapatılsaydı sevincimi de gizlemeyecektim.

Anayasa Mahkemesi’nin bugün verdiği kararla AKP kapatılmadı ve para cezası verildi. AKP’nin kapatılacağına inanıyordum, kararı öğrendiğimde çok şaşırdım ve üzüldüm. Üzülsem de yapacak birşey yok, Anayasa Mahkemesi'nin kararına saygım var.

Anayasa Mahkemesi'nin 11 yargıcından 10’u dedi ki: “AKP, laiklik karşıtı eylemlerin odağı olmuştur.” Böylece AKP’nin laiklik karşıtı kimliği yargı kararı olarak belirlenmiş oldu. Hatta 6 yargıç, bu nedenle AKP kapatılsın dedi. Ne yazık ki çoğunluk yetmiyor.

Şu anda ülkemizi yöneten hükümetin partisinin cumhuriyetimizin en önemli ilkesi olan laikliği çiğnediği konusunda mahkeme kararı vardır. Ciger, kediye teslim edilmiş durumdadır.

AKP kapatılmadı, yargı öyle demişse kabulleneceğiz. AKP bu durumla zafer sarhoşluğuna kapılmamalıdır. Yargı demiştir ki: “Suçlusun, kendine çeki düzen ver”

AKP kendine çeki düzen vermek yerine bildiğini okursa sonuna kadar güvendiğimiz Yargıtay Başsavcımız var, cumhuriyetimizin bekçisi, ona güveniyorum. Anayasa Mahkememiz var, yargıçlarımıza güveniyorum.

İnebolu, 30 Temmuz 2008

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..