Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Temmuz '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

AKP Kendini Sorgulamalı

Taa
1946 yılında çok partili döneme geçtik
Taa
O zamandan bu zamana
Siyaseti barışçıl siyaset yapamadık
O zaman bir başladı siyasi kavga
Geldi bugüne dayandı
Bir DP- CHP hırlaşması
Yedi bitirdi toplumsallığı
Bugün hala
O hırlaşmanın sonunda yaşanılan
Siyasi idamların utancını yaşıyoruz
Adı anılışında rahmetli Adnan Menderes’in
Ve onunla birlikte darağacında sallandırılanların
Yüzüm kızarıyor utançtan yerin dibine giresim geliyor
Ne büyük facia o milletim için
Dilerim
Allah o asma gaddarlarına dersini verir
Bu bağlamda olaylara bakınca
Bugün de
Siyasi rekabet barışçıl rekabete hala daha gelemedi
Hala daha
Siyasi rakipler birbirlerini aşağılayıp duruyorlar
Partili Cumhurbaşkanına bakıyorum
MHP Genel Başkanına bakıyorum
Bir CHP aşağılaması
Bir HDP aşağılaması
Alıp başını gitmekte
Ve de git gide tehlikeli noktaya yanaşmakta
İnsanları
Tuttukları partilere göre değerlendirmekteler
Karşı taraf insanlarını küçümsemekteler
Hem de hiç de hoş olmayacak şekilde
Bir yerde
Kardeşim sen sakın ha bana oy moy verme
Demeye getirmekteler
Olmaz bu kardeşlerim
Olmaz
Olmaz
Siyaset doğru sempatik çekişme ile yürümeli
Bu siyaset işte
Ülkemizi birlik beraberlik içinde tutar
Bu siyaset işte
Ülkemizde sevgi saygı oluşturur
Bunun sonunda da
Dayanışma paylaşma gerçekleşir
El birliği gönül birliği gerçekleşir
Bugünkü haliyle
Siyaset olumsuzluktan öteye geçmez
Ülkemiz de yerinde sayar gider
Bir ABD bir AB Dayatmaları bizi bunaltır
Gelişmişlik sözde kalır
Eller gider aya biz kalırız yaya
Bu durum da
Köklü bir soya sahip Türk ulusuna yakışmaz
Asla yakışmaz
Bize yakışan
Kalkınma ve gelişme sıralamasında
En en en önde olmaktır
Ben bunun için
AKP’yi ve onun Hükümetini uyarıyorum
Kendinize gelin lütfen diyorum
Bırakın bu hırı gürü
Verin kendinizi işinize dosdoğru
Şu ülkeyi
Bilim ülkesi
Teknik teknoloji oluşturma ülkesi
Bilimsel ilişkiler kurulmuş ülke haline getirin
Ulusal refah seviyesini yükseltin
Ulusal milli geliri 30-40 seviyesine çekin
Ekonomiyi oturmuş dengeli ekonomi yapın
Bunun için sevgili AKP ve onun hükümeti
Öncelikle kendinizi sorgulayın
Ben nerede hata yaptım yapıyorum deyin
Hatalarınızdan kurtulun
Doğruyu bulun ona sarılın
Bilen insanları işin başına getirin
Onları sadece destekleyin işlerine karışmayın
Göreceksiniz
Şu güzelim ülke nasıl da doğru yola giriyor
Ve doğru yolda ne de güzel hal alıyor
Benden bu kadar


Yüzünüz hep güleç olsun canlarım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..