Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

03 Aralık '07

 
Kategori
Mizah
 

Alanyali bir Türk'ün Minnesota günlüğü

Alanyali bir Türk'ün Minnesota günlüğü
 

Bu gunlugun asli baska. 'Mersinli bir Turk'un Kanada gunlugu' diye Internette bulabilirsiniz. Ben bize uyarlamis, burada yasayan Turk arkadaslara gondermistim.

Bizde biraz Alanyalilik var ya? Bir de Utopik 'Bugun denize girdim..." diye yazinca dayanamadim.

Sizde okuyun diye yayinliyorum:

Sevgili Gunluk

12 Agustos

Minnesota'daki yeni evime tasindim.cok
heyecanliyim. Burasi cok guzel. Manzara muhtesem. Agaclarin karlarla kapli halini gorebilmek icin sabrimi zorluyorum.

14 Ekim

Burasi dunyanin en guzel yeri. Yapraklar kirmizi ve turuncunun tonlarina donmeye basladi. Kir gezintisi yaptim ve bir kac geyik gordum. Cok
guzeldiler. Muhtemelen yeryuzundeki en harika hayvanlar. Burasi cennet olmali.
Burayi cok seviyorum

11 Kasim

Geyik avlama sezonu kisa bir sure
sonra basliyor. Boyle harika hayvanlari oldurmeyi nasil olurda isterler anlamiyorum. Umarim yakinda kar yagisi baslar.
Burayi seviyorum.

2 Aralik

Dun gece kar yagdi. Heryerin beyaz bir ortu ile kaplanisini seyretmek icin disari ciktim. Fotograflar cektim. Fotograflari Milliyet Blog'da yayinladim. Tipki karpostal gibi.
Disari ciktik merdivenlerdeki ve garajin onundeki karlari kurekle temizledik. Kartopu oynadik(ben kazandim). Kar temizleme makinasi (belediye'nin)gelince,
garajin onundeki karlari tekrar temizlemek zorunda kaldik.Harika bir yer.
Minnesota'yi seviyorum

4 Aralik

Bugun sabah dokuzda kar basladi. Aksam alti hala yagiyor. Ogleden sonra Yagmur'un okuluna gittim. Araba bir o tarafa bir bu tarafa kaydi. Cok zevkliydi. Yine fotograflar cektim. Milliyet Blog'da 'Yine kar' diye yayinladim. Anneme bugun gidemiyecegimi bildirdim. Televizyonu calismiyormus. Canak annenin ici kar doldu herhalde. Aman balkona cikma anne!...

19 Aralik

Dun gece biraz daha kar yagdi. Disari gitmek icin
garajdan cikamadim.
Burasi cok guzel bir yer fakat kurekle kar temizlemekten yoruldum.
Lanet olsun!

22 Aralik

Bu beyaz b.ktan dun gece biraz daha yagdi.
Kurekle kar atmaktan
ellerim su topladi ve belim agrimaya basladi. Kar temizleme makinasinin;
ben garajin onun kurekle temizleyene kadar yolun kosesinde gizlendigini
dusunuyorum. Pezevenk...

25 Aralik

S....ttigimin Noeli. Yine yagdi.
Eger kar temizleme makinasini kullanan pezevengi bir elime geirirsem yemin ederim o pustu gebertecem.
Yollardaki lanet buzlari eritmek icin neden daha fazla tuz kullanmadigini anlamiyorum.

27 Aralik

Allahin belasi dun gece yine yagdi.
Kar temizleme makinasinin en son
gelisinden beri 3 gundur karlari kurekle atamadigim icin eve hapsoldum.Hic
bir yere gidemiyorum.
Hava durumunu sunan spiker bu gece 25 santim daha yagacagini soyledi.
25cm karin kac kurek edecegini biliyormusun ?

28 Aralik

Kusbeyinli spiker yanilmis. 83cm daha yagdi. Bu gidisle karlar
yazdan once erimez.
Kar temizleme araci kara saplandi ve hiyar oglu
hiyar surucu benden kuregimi odunc istedi. Karlari temizlerken tam alti
kurek kirdigimi ve sonuncusunu da onun kalin kafasinda kirmaktan zevk
duyacagimi soyledim.

4 Ocak

Nihayet evden cikabildim.
Markete gittim ve yiyecek aldim.
Donuste lanet geyigin biri arabamin onune atladi. Arabamda
yaklasik 3000 dolarlik hasar var. Bu hayvanlarin hepsini gebertmek
lazim. Lanet yaratiklar her yerde varlar. Umarim avcilar hepsinin kokunu
kurutur.

3 Mayis

Arabayi sehirde bir tamirciye goturdum. Yollara dokulen bas belasi tuzlar yuzunden arabamin kaportasi curumus.

10 Mayis

Turkiye'ye kesin donus yapacagim.
"Utopik'i dinleyip;
Alanya'ya da babamin evine bir daha ayrilmamak uzere
yerlesiyorum...



Fotograf:
1 Aralik 2007, Aksam uzeri.
Havada gordukleriniz kar.
 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..