Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ocak '09

 
Kategori
Futbol
 

Alanzinho Yattara'nın yerine mi geldi?

Alanzinho Yattara'nın yerine mi geldi?
 

Top cambazı Alanzinho'ya başarılar


Trabzonspor, dün anlaşma sağladığı Norveç'in Stabaek takımının sol kanat oyuncusu Alan Carlos Gomes Da Costa “Alanzinho” ile 4, 5 yıllık sözleşme imzaladı. Peki ama kim bu Alansizho?
El-Cevap: Tam adı Alan Carlos Gomes da Costa olan 1983 doğumlu brezilyalı futbolcu olan Alanzinho orta sahada sağ ve sol kanatta görev yapıyor. Ayrıca Norveç'te iki kez yılın en iyi orta saha futbolcusu seçilmiş. Takımında 83 maçta 19 gol atmış.

Alanzinho'nun transferi onaylandıktan sonra güya gece alemleri yüzünden Yattara transfer satış listesine kondu. Peki bu olayın bu transferin üstüne gelmesi tesadüf mü? Hayır, sanmıyorum. Zaten herkes biliyor Yattara'nın gece kulüplerinde çok gezdiğini ama olay Colman'a dayanıyor. Yattara kendisi gittiği yetmiyormuş gibi Colman'ı da gece kulüplerine götürmeye başlayınca Trabzonspor Yönetimi Colman'ın hanımını kulübe çağırıp:

Kocana sahip çık demişler. Alanzinho'nun da gelmesiyle Yattara'yı da göndermeye karar verilmiş ama Katar kulübünün verdiği 8 milyon Euro'yu tabi ki bir daha bulamazlar ama 5-6 civarında gidebilir. Peki bir tane daha soru sormak istiyorum. Yattara giderse Trabzon'un durumu ne olur?
Gökdeniz, Fatih Tekke ve Yattara muhteşem üçlüsünü teker teker kaybetmeye devam eden Trabzon'un geleceğini merak ediyorum. Yattara'nın mevkilerinde oynayan bir oyuncu transfer eden ve yıldız bir oyuncu olan Alanzinho yedek bırakılamaz diye düşünüyorum. Çünkü Ersun Yanal yaptığı açıklama da:
-Yedek kulübesi için transfer yapmayacaklarını söyledi. Buna da dayanarak Alanzinho'nun ilk onbirde yer bulacağını tahmin ediyorum. Yattara ya gidecek ya da kendisine şans bulmak için çok daha çok çalışması gerek.

Saygılarımı sunarım. Yorumlarınızı ve sorularınızı bekliyorum.


 
Toplam blog
: 46
: 1055
Kayıt tarihi
: 07.10.07
 
 

1992 yılında Erzincan'da Doğdum. Türk Dili ve Edebiyatı mezunuyum. Halk Edebiyatı ilgilendiğim al..