Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '09

 
Kategori
Futbol
 

18.Hafta Maçlarında da İddalıyım

18.Hafta Maçlarında da İddalıyım
 

18.Hafta 31 Ocak günü Kayserispor- Sivasspor maçıyla başlıyor. Saat 14.00'da başyalacak maçta favori Sivas maçı alacaktır. Adana oynanacak olma ihtimali olan maçta moralsiz, formsuz Kayseri'de ümitli değilim.

Aynı saatte başlayacak bir diğer karşılaşma Kocaelispor-Gençlerbirliği. İsmetpaşa stadında oynanacak maç zorlu geçecek gibi görünüyor. İkinci yarının ilk maçlarını kazanan iki tarafın maçında Gençlerbirliği favori olarak duruyor. Ama Hacettepe'ye 4 atan Kocaeli taraftarının desteği ile coşabilir diyoruz ve bu maçın oynanmamasını istiyoruz.
Saat 15.00'da başlayacak maç ise nefesleri kesecek. Ankaraspor-Trabzonspor. İkinci yarıya iyi başlayan iki takımın maçında Trabzonspor'un maçı alacağını tahmin ediyorum. Taraftarsız Ankaraspor daha ne kadar üst sıralarda duracak göreceğiz.
Saat 19.00 başlayacak maçta ise Denizlispor evinde Galatasaray'o konuk edecek. Lİgden düşmemek için mücadele veren Denizli'nin bu maçta şansı olmadığını söyleyip banko Galatasaray diyorum.
1 Şubat'ın ilk maçı Ankaragücü-Konyaspor. İkisi de moralsiz.formsuz, mutsuz takımlar olarak dikkat çeken bu karşılaşma da evsahibi takımı avantajlı görüyorum. Beraberlik olması daha yüksek bir ihtimal.
Bursaspor-Hacette maçında banko bursa diyorum ve Hacettepe artık bana göre küme düştü. Kurtulma şansı mucizeye bağlı.

Saat 14.00 da başlayacak bir diğer karşılaşma Eskişehirspor-Büyükşehir Bld. beraberlik diyorum. Birbirine yakın güçlerin mücedelesi olarak görüyorum.
15.00 Fenerbahçe evinde Gaziantep'i konuk ediyor. Maçı öyle ya da böyle alacapını tahmin ediyorum. Fenerbahçe'de sakatlık sıkıntısı olana kadar maçlarını kazanması gerek diye düşünüyorum.

Beşiktaş-Antalyaspor maçıyla 18.haftanın perdesi kapanıyor. Favorim Beşiktaş ama Şifo'lu Antalya beraberliği de alıp yükselişine devam edebilir. Nobre ile hala kontrat yenilemeyen Beşiktaş'ın yeneceğini düşünüyorum bu maçı ama hangi saha da oynanak onu bilimiyorum.


Saygılarımı sunarak elveda.
Yorumlarınızı ve sorularınızı bekliyorum...
 
Toplam blog
: 46
: 1055
Kayıt tarihi
: 07.10.07
 
 

1992 yılında Erzincan'da Doğdum. Türk Dili ve Edebiyatı mezunuyum. Halk Edebiyatı ilgilendiğim al..