Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Ocak '09

 
Kategori
Futbol
 

Kupa'da da iddalıyım

Kupa'da da iddalıyım
 

Çeyrek Final maçları 27-28 Ocak


27 Ocak günü Fortis Türkiye Kupasında iki maç var. Birincisi Denizlispor-Ankaraspor. Hem moralinin yüksek olması hem de kadro kalitesi hasebiyle Ankaraspor A.Ş'yi favori olarak görüyorum. Hedefleri avantajlı bir skorla dönmek olacaktır. Aynı gün oynanacak diğer maç ise Galatasaray-Sivasspor maçı. Ali Sami Yen'de oynanacak maçta Galatasaray'ın rövanşı alacağını düşünüyorum. Eğer bu maçı da kaybederse ortalık gerçekten Galatasaray açısında karışır ve Skibee'nin zor günleri erken başlamış olur. Lincoln'ün oynayacağını tahmin ediyorum ve Ali Sami Yen'in Sivas gibi buzlu olmadığını hesaba katarsak ki buna taraftarı da eklerse ayrıca tecrübeyi de katarsak Galatasaray Sivas'ı yener. 2-1 ya da 3-2 diye düşünüyorum.

28 Ocak Çarşamba günü oynanacak maç sayısı 2. Bunların birincisi Antalyaspor-Beşiktaş. Şifo ile uçuşa geçen Antalya evinde Beşiktaş'I zorlar ama galip Beşiktaş olur diye düşünüyorum. Banko Beşiktaş diyemeyeceğim çünkü bir Beşiktaş'lı oyuncunun kırmızı kart görme ihtimali yüksek. Beşiktaş lig maçını hesaba katıpta maça yedek ağırlıklı bir kadro ile de çıkabilir. Antalya'da hedef mutlak galibiyet olacaktır ve zaten hedefleri final oynayıp Avrupa'ya gidebilmek.
28 Ocak'ta oynanacak bir diğer karşılaşma Fenerbahçe-Bursaspor. trabzonspor maçında (kendi fikrim) inanılmaz savunma hataları yapmasına rağmen şansının yardımıyla maçı kaybetmeyen Fenerbahçe'yi favor olarak görüyorum. Ama Guiza, Emre gibi isimlerin performansı Trabzon maçında ki gibi olursa vay haline Fener'in diyorum. Gerçekten 17 milyon Euro maliyetli Guiza berbat ötesi oynuyor. Erman Toroğlu'nun tabiriyle bitik bir hali var Daniel'in. Fenerbahçe'nin sorunu da Emre ile Alex birlikte oynayınca ikisinin de savunma gücünün zayıf olması nedeniyle toplu bir savunma yapamıyor. Nerde bilsin Alex, Emre, Guiza savunma yapmayı. Onun için diyorum ki Alex ile Emre birlite oynamamalı diye düşünüyorum ya da oynayacak ise Emre mutlaka savunmaya yardımcı olmalı.

Bursaspor cephesine baktığımız da Ertuğrul Sağlam'lı Bursa moralli geleceği Kadıköy'de hedefi beraberlik olacaktır. Ama 25 yıldır kupaya hasret Fener'i durdurmak pek kolay olmayacaktır.

 
Toplam blog
: 46
: 1055
Kayıt tarihi
: 07.10.07
 
 

1992 yılında Erzincan'da Doğdum. Türk Dili ve Edebiyatı mezunuyum. Halk Edebiyatı ilgilendiğim al..