Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

18 Mart '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Aldatan bir erkek eşiylede seks yapıyorsa onu seviyor demektir!.. (!)

Aldatan bir erkek eşiylede seks yapıyorsa onu seviyor demektir!.. (!)
 

Milliyet.com.tr


- Can, beni hep aldattı ve ben de ondan sürekli şüphelendim.

- Çok haklısınız. Aldatılmanın arkasından gelen şüphe duygusu çok normal bir durum..

- Ancak asıl şaşılacak olan; her defasında ona bir kez daha deliler gibi ''aşık'' olduğumu hissetmemdi. (!)

- Aldatıldıkça aşkınız depreşti yani o nasıl bişi ya?

- Bunun hakkında bir teorim bile var; eğer bir kız kardeşiniz varsa (Benim gibi) paylaşmayı daha iyi biliyorsunuz.

- Evet. Benim iki kızkardeşim var. Bu demek oluyor ki iki kere paylaşmayı biliyorum.. (!)

- Can'ın hayatında hep maceralar oldu. Özellikle de iş arkadaşlarıyla.. İki ya da üç kez itiraf da etti.

- Peki siz ne yaptınız?

- Ben de her seferinde, son derece saf bir şekilde yaşadığı ilişkilerin bittiğine inandım.

- Yukarıdaki söylediklerinizden anlamıştık zaten..

- Oysa yalandı!

- Ha şunu bileydiniz..

- Evet; beni her seferinde bütünüyle kandırıyordu...

- Sonra ne yaptınız? Hayatınızda hiç değişiklik olmadı mı?

- Birkaç sinir krizi ve şok geçirdikten sonra, sonunda bu durumdan kazançlı çıkmayı öğrendim.

- Kazançlı mı? O nasıl bir şey?

- Bu itiraflar işime daha da sıkı sarılmama sebep oldu.

- Bu işe (aldatılmaya) ''iş'' gözüyle mi bakıyorsunuz?

- Bu aslında aşkta suç ortaklığı yaptığımızın açık bir kanıtıydı.

- ''Ortaklık'' dediğinize göre hakikaten de ''iş'' olarak gördüğünüzden artık emin oldum..

- Yoksa beni terk edecekti!

- Eşinizin sizi sevdiğinden emin misiniz?

- Beni aldatması beni sevmediği anlamına gelmiyordu ama her seferinde bir başkasını bana tercih edebiliyordu.

- Bu dediklerinizi sindirerek anlamaya çalıyorum.. Size dokunmamış pek bu durum ben onu anlıyorum..

- Çok acı çektim.

- Siz mi? işte bende bunu anlamaya çalışıyorum ya zaten..

- Kabulleninceye kadar evdeki bütün vazoları kırdım.

- Sadece vazolar mı? Ya kalbiniz?

- Gülüyor..

- Sonra?

- Beni aldattığı kadını da gördüm..

- Aaa harika.. İyi halt etmişsiniz..

- Çok muhteşemdi.

- Kuzum siz ne dediğinizin farkında mısınız?

- Güzelliği, beni dibe vurmaktan kurtardı diyorum..

- Ben de diyorum ki kulaklarımı yıkatıp öyle mi dinleseydim sizi ?

- O tam anlamıyla bir afetti!

- Kocanız gibi, sizde mi aşık oldunuz yoksa o kadına?

- Öyle sanıyorum ki, bu ''egomu'' biraz olsun tatmin etti.

- Ego tatmini ha.. Böyle mi?

- Biliyorum anlayamayacaksınız ama hissettiğim tam anlamıyla buydu.

- Siz hep böyle hissetmeye devam edin.. Çoluk çocuk mutlusunuz yani.. Onu mu anlayalım?

- Aslında başta çocuklarımızın, evimizin o kadını bizden uzaklaştıracağını sandım...

- Aa, bak bu çok güzel bişi; ''sanmanız'' diyorum!

- Sürekli tekrar eskisi gibi yaşayacağımız günlerin gelmesini bekliyordum.

- Onur gurur vs. yapmadınız ya da ben öyle anlıyorum..

- Çok küçük düşürücü bir durum olduğunu kabul ediyorum. Sonraları fark ettim ki, aldatıldığınız zaman sürekli acı çekmiyorsunuz!

- Allah, Allah, neler öğreniyorum!

- Kendinizi geliştirmek için fırsat buluyorsunuz.

- Okul gibi, kurs gibi, öğretici mi demek istiyorsunuz bu aldatılmayı?

- Tehlikenin varlığı ve diğer bedenin korkusu ilişkideki ''erotizmi'' artırıyor.

- Efendim, anlamadım!

- Her zaman sizden iyi olmayan ötekinin güler yüzlülüğünden istifade etmek iyi de olabiliyor.

- Polyanna, hani şu Polyanna var ya eğer o şu an yaşıyor olsaydı, size baştan ayağa gıpta ederdi biliyor musunuz?

- Bana dokunduğunda; ''Mutlaka onu hayal ediyordur'' diye düşünmedim hiçbir zaman.

- Ohh ho, çüş yani.. Siz aşmışsınız ama neyi?

- Bence aldatan bir erkek eşiyle de seks yapıyorsa onu seviyor demektir..

- Bakın bu çok doğru işte.. Kocanız, sizi de diğerlerini de büyük bir seksle seviyor bacım, büyük bir seksle seviyor...


***

Şimdi biz ne yaptık değerbilir okuyucu?

Bayan X'i dinledik....

Ne öğrendik, ne ettik, bir ders aldık mı asıl size sormak lazım...

Şimdilik benim bildiğim; ''bu tip yazıların çok kabul görür olduğu.'' (!)

Onun için, hiiiçç üşenmedim, karar verdim; bundan sonra; sağda, solda, cadde de rastladığım çeşitli insanlara o anki ilişkilerine dair bir şeyler anlatmalarını isteyeceğim..

Bir iki gündür deniyorum, galiba bu işte başarılı olacağım.. Çünkü acayip enteresan ilişkilere şahit oluyorum..

Size sormuyorum diye sakın alınganlık yapmayın..

Arzu eden yazar bizde hepimize ibret olsun diye tabii isim vermeden yayınlarız..

İletişim: sabiharana@sabiharana.com

Ayrıca: Sabiha Rana | Facebook

Ben Sabiha Rana ''Melekler Yüreğinizden Öpsün''

-

Ben Mehtap Erel okuyorum ya siz?

Mehtap Erel ARŞİV YAZILARI

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..