Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Temmuz '07

 
Kategori
Pratik Bilgiler
 

Aldatırım ben aldanmam cici beyler tongaya basmam

Aldatırım ben aldanmam cici beyler tongaya basmam
 

Beyler size söylüyorum. Yüzde yetmiş koton olacak bir kere... Ne mi? Çorap tabii ki. Yoksa ayağı kokar mantar olur insanın. Aldanmayın diye söylüyoruuum. Ben aldanmam... Siz ne aldatın ne aldanın diye söylüyorum. Bir kulağınızdan giriyor ötekinden çıkıyor. Kime diyoruum. Huuu. Adatmayın karınızı diyorum. Çorabın iyisini alın diyorum. Hiç... Bana mısın demiyorsunuz vallahi.

Geldi benim suya bakma saatim. Siz bana aldırmayın demek isterdim ama diyemiyorum. Aldırın bana.
Gül gibi arkadaşımı kocası aldattı iyi mi. Onun yerine ben sinir krizi geçiriyordum neredeyse. Ne pişkin adam yahu. Kendi iş yerinde bir hatunu atmış arka odaya. Karısı da herşeyden habersiz kocasına süpriz yapmaya gelmiş. Şaşkın. Açmış kapıyı. Amanın. Kocasının pantalonu dizlerde. Bizimkinin de dizleri çözülüvermiş. Nasıl çıktığını hatırlamıyor dükkandan. Alı al moru mor koştu geldi bana. Daha önce de olmuştu beyamcanın ufak tefek vukuatları ama aldırmamıştı arkadaşım. Olur o kadar demişti. O kadarın o kadarla kalmayacağı çıkmış oldu ortaya.
Ne diyorum. Hanımlar kocalarınıza, sevgililerinize çorap alırken dikkat edin. Size diyorum. Huu. Kime diyoruuum? Bir kulak verin ayol. Pamuklu olsun çorap diyorum. Namuslu olsun adam diyorum. Alırken iyi bakın. Yüzde yetmiş saygılı yazıyor mu poposunda. Sonra ahlanmayın kokuyor bu diye. Alırken dikkat edin diyorum. En baştan. Daha kokmadan, mantar yapmadan.

Bırakın annenizden öğrendiklerinizi. Yeni üretim bunlar. Eski bilgilerle alınmaz, bakılmaz. Ne diyordu eskiler? Kocanı elinde tutmayı bileceksin. Yahu koca dediğin elde durmayı bilmiyorsa bu devirde boş laf bunlar booş. Beyler siz de aldanmayın canım. Çorabın pamuklusu, kadının timbuktusu. Ne diyorum ben yahu. Ayağınızı denk alın. Bir düşünün. Sevmeyecekseniz karınızı, olmasın karınız. Ne diye boş yere evlilik yemini denilen zor yemini ediyorsunuz ki. Bekar kalın. Bütün kadınlar sizin olsun. Kendinizi bir kadının nefretine maruz bırakmayın. Ne siz düşün o duruma ne de herhangi bir kadını düşürün.

Kime diyoruuum. Huuu. Pratik bilgi diyorum. Çorabın pamukulusu erkeğin saygılısı. Hem kendine hem başkasına saygılısı. Kadının kaygılısı oluyor yoksa. Hiç çekilmez bilesiniz. Yoksa her telefonda, nerdesin, kim var yanında, kadın sesi duyuyorum ben orada diye uzar gider bu hikaye.

Gül gibi arkadaşımı aldattı kocası. Ne kendine saygısı var ne arkadaşıma. Olan iki yaşındaki kızlarına oldu. İkisi tartışırken hayır hayır diyor sürekli. Biz boşanalım diyor arkadaşım. "Hayır boşanmayalım anne" diyor kızı.
 
Toplam blog
: 79
: 1562
Kayıt tarihi
: 24.07.06
 
 

1972 yılıydı. Doğdum. Evde hep kitap okuyan iki kişi vardı. Büyüdüm, okullar okudum. Birşey öğrenmed..