Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Mayıs '13

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aldatırsan aldatırım!

Aldatırsan aldatırım!
 

alıntıdır


Haftaya ilişkilerden başlayınca öyle devam etmek istedim.

Çevremizde o kadar çok evlilik, ilişki görüp gözlemliyoruz ki ister istemez kendimize ait bir fikir oluşuyor beynimizde.

“Ben olsaydım” ile başlayan cümleler kuruyoruz sık, sık.

İlişkilerin modası kısasa kısas yapmak.

Dozu ayarlamadan, ağzından çıkanı kulağın duymadan hem de.

Karşındakinin ilgisini çekmek için türlü planlar uygularken, çığırından çıkarmak da mümkün.

Sen arkadaşlarınla gittin bende yarın akşam gideceğim.

Sen bugün aramadın, dur yarında ben aramayayım da gör.

Ama sanırım en korkuncu da; sen aldatırsan bende aldatırım!

İşte kulağa en sevimsiz gelen cümle bence.

Bir kere insan kendi imajını yerle bir ediyor. Kendine ait öz saygısı olmadığını, başkaları için yaşadığını bir kez daha kabul ediyor.

Bu cümle aynı zamanda “benim zaten kendimle aram pek iyi değil! Kendime saygım da yok. Dolayısıyla aldatırsan aldatırım” anlamına geliyor.

Oysa insan şahsiyetini yalnızca kendi için taşır.

Aldatmak eğer sizin gözünüzde yanlış ve aşağılayıcı bir durumsa; nasıl aynı yöntemle karşılık vermeyi uygun görüyorsunuz?

İçiniz rahatlayacak mı? Öfkeniz dinecek mi? Hırsınızı almış mı olacaksınız?

Hepsine evet diyorsanız buna da cevap verin;

Kendinize karşı olan saygı, sevgi, güven hiç mi zedelenmeyecek?

Her şeye bir karşılık vererek yaşamaya çalışmak ne zor…

Hele ki, değerleri göz ardı ederek. Sürekli kişilik arayışına girerek. 

 
Toplam blog
: 670
: 1923
Kayıt tarihi
: 19.12.10
 
 

İstanbul doğumlu. Kuantum Yaşam Koçu. EFT, NLP, ETKİLİ İLETİŞİM, BEDEN DİLİ gibi bir çok konuda e..