Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Aldattım ama, aması var...

Aldattım ama, aması var...
 

Erkekler ve aldatmak öylesine iç içe geçmiş ki ister istemez kadın kısmında bir kabullenme söz konusu olmuş. Şimdi daha yazının başında ''Aaa o eskidendi, artık kimse kabullenmiyor'' ya da ''Onurlu kadın' imaji çizmeye kalkışmayın kafanızdan. Çünkü kadınların büyük bir çoğunluğu bunu malesef ki kabulleniyor ya da görmezden geliyor. Görsede unutuyor, unutmasada erkeğin şanındandır diye birde kalite damgası vuruyor ve olayı kendi kafasında meşrulaştırıyor. Haa böyle söylüyoruz diye doğru mudur? Elbetteki hayır ama benim asıl anlayamadığım ya da cevabını bulamadığım şey;''Bu kadar baştan çıkarıcı mıdır bu kan basıncı?''Bir kan basıncına yenik düşen erkeklerin bu içler acısı hali aslında o kadarda güçlü olmadıklarının ispatı değil midir?

Bu yazıyı yazmaktaki amacım polemik yaratmak değil. O yüzden ''Kadınlarda aldatmıyor mu'' diye başlayan yorumlarda bulunmayınız lütfen. Asıl önemli olan sadakat kavramının eski model cep telefonları gibi pek ortalıklarda görünmeyen, rastlanıldığındada ''Aaa hala bunlardan varmıymış'' tarzı sorulara eş değer hale gelmesidir. Neden sadakat bir lütufmuş gibi gösteriliyor ki artık...

Birde hiç bir zaman mantıklı bulmadığım fakat mantık çerçevesindeymiş gibi söylenen bazı sözler var ki bu durumlarda söylenen isterseniz birlikte birkez daha düşünelim:

Erkeklerin yapısında var.
(O zaman erkeklerin yapısı bozuk, bir üretim hatası var.)

Aldattım evet ama iki çocuğumuz var beni terketme.
(Çocuğu olduğunu zaman zaman mı akıllarına getiriyor bu erkekler?)

Erkekler karşı tarafa birşey hissetmeden sırf cinsel anlamda birlikte olabilir ama kadınlar duygusal birşey hissetmeden eşini aldatmaz.
(Allah razı olsun, bu özelliğimizle bizi yücelteceğinize biraz ders almayı deneseniz.)

...

Güven benim hayatımda ilk sırayı alır mesela. Bu yüzden cam hassasiyetinde bir kalple sürdüyorum hayatı. Eminim ki bir çok adın güvenmek ister, gözü kapalı sevmek ister. Ama ne mümkün. Biz güvenimizi göstermek için gözümüzü kapattiğimizda arsızlığı ele alıp ''Ayakta uyuyor'' da diyebilir bu erkekler:')

Son söz olarak şunu söyleyeyimde kimse kendini olduğundan fazla akıllı zannetmesim: ''Ey erkekler, ne siz düşündüğünüz kadar zekisiniz;ne de biz zannettiğiniz kadar aptalız'' :') Bilmem anlatabildim mi? Sevgiyle...

 
Toplam blog
: 39
: 13407
Kayıt tarihi
: 28.02.07
 
 

26 yaşındayım. İzmir'de nefes al(r)ıyorum. Yaşarken yazamadığım için, yazarken yaşıyorum..