Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Şubat '09

 
Kategori
Dostluk
 

Alev Meisel'in Berlin Neukölln hastahanesinden herkese çok selamı var...

Alev Meisel'in Berlin Neukölln hastahanesinden herkese çok selamı var...
 

Fotoğrafta görüldüğü gibi bir kaç gülücük belirdi yüzünde.


Kendisini merak edenlere teşekkürlerini iletiyor, İyi olduğunu bidiriyor

Dün hastahanede yaşadığı bazı olumsuz olayları dikkate almazsak durumu iyi. Yani apar topar; “sizi şurdan şuraya gönderemeyiz, yatacaksınız!” Direktifini alan bir insanın durumu ne kadar iyi olursa, Alev Hanım’ın durumu da o kadar iyi!

Kendisi ile bundan dört gün evvel yaptığım telefon görüşmesinde, ağır bir gribin pençesine yakalanmış, kurtulmaya çalışdığını bildiriyordu. O akşam ne pahasına olursa olsun iştirak etmek istediği bir program vardı ( pahası da hallolmuşdu ). Buna rağmen oraya gidemeyecek kadar şiddetli bir gripdi bu. Ateş 39, 7 derece. Gerçekten iyi değildi durumu. Bu programla alakalı yaşadıklarını bizimle paylaşacağından hiç şüphem yok.

Bu gelişmelerden sonra, taa ki MB de sevgili ”yolun diğer yarısı’nın” Alev Meisel’in hastahanede olduğunu bildiren duyurusuna kadar, hiç bir şekilde haber alamadım kendinden. Rahatsızlığını bildiğim için bu bildiriyi okuyunca, o nispette merak ettim ve Ümit Abi’den aldığım bilgi doğrultusunda, eşimle birlikte doğru hastaneye gittik.

Şu kadarını söyleyebilirim; yanında bulunduğum üç saat boyunca bir kaç gülücük, bir kaç Hadi-senin-hatırına-gülüyorum-Okan gülümsemesi ve tastamam iki tane kahkaha koparabildim kendisinden. Ben yanına ulaştığımda, sıkıntılı ve yorgun görünüyordu. Yukarıda da değindiğim gibi, dün geç saatlere kadar başından geçen bazı olaylar olmuş ki duyanları hayretlere düşürüyor. Neyse, Alev Abla’dan bu gizemli olayları MB’ye muhakkak yazmasını rica ettim. Beni kıracağını hiç sanmıyorum ama okuyanları kırıp geçireceği kesin.

Alev Abla’nın rahatsızlığının geçirdiği griple uzaktan yakından alakası yokmuş. Tam gribi atlatmak üzereyken ayak başparmağında, bir morarmayı görünce ilk yardıma gitmiş. Yedi saat bekletildikten sonra doktorlarca, acilen hastahanede kalması gerektiğini öğrenmiş. Söz konusu belirtinin kalp veya kan dolaşımıyla alakalı olabileceğini tahmin eden doktorlar, bir seri kontrolden geçmesi gerektiğini bildirmişler. Yarın sabah sekizde anjiyo ile başlayan kontroller, sorunun nereden kaynaklandığını tespit edene kadar devam edecek.

Alev Hanım ile sürekli kontak halindeyim, Bugün saat 17, 00 de yine yanında olacağım, haberlerinizi iletiyorum kendisine, yokluğumuzu hissetmiyor:))

Sevgili Robert eniştenin, yolun diğer yarısı ( Fatma Hanım ) arasında, Alev Hanım’ın geçirdiği rahatsızlıkla ilgili mesajlaşmalarında önemli bir yanlış anlaşılma olmuş. Alev Meisel’in ” bir süre” blog da yer almayacağını bildiren Robert Bey’in mesajı, Fatma Hanım’a blogda “artık” yer almayacağı şekilde ulaşmış. Blogların Sultanı: “ Ben gemimi son olarak terk ederim!” diyor! Ben de sivri sinek saz diyorum efendim:)

Alev Hanım'a acil şifalar diliyorum.

Berlin'den sevgilerimzle

 
Toplam blog
: 121
: 1814
Kayıt tarihi
: 29.01.07
 
 

Almanya'da doğdum. Haylaz bir öğrenciydim. 16 yaşımdan beri ticaretle ilgileniyorum. Şu anda büyük b..