Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Şubat '09

 
Kategori
Dostluk
 

Tahammülsüzlüğümüz Neden?

Hiç bir zaman kötü niyetle eleştirmedim, çünkü her zaman hayatın çok kısa olduğunu ve kalp kırarak bu kısacık ömrü doldurmanın yazık olacağını düşünmüşümdür. Tüm yazılarımı okuyan var mı bilemiyorum, ancak aradan bakıp okuyanlarınız varsa eğer, aslında hayatı çok ciddiye aldığımı görebilir. Fakat günlük sıkıntı, dert , tasa dururken kalkıp blog sayfamda bunlara yer vermek yerine hayatı ve kendimi ti'ye almayı seçtim. Hep derim: "yaşanan onca acıya inat gıcıklık olsun diye gülümsüyorum".
Şİmdi bu ne demeye çalışıyor diyenleriniz olacaktır elbet.
Bu MİM oyununu eleştirenler çıktı, ve çok sert eleştirilerde bulundular. Laf attılar, hatta birisi yazısında küçümsedi bile. Ben isim falan vermeyeceğim böyle tatsızlıklara gerek yok diye düşünüyorum..Sadece bu kadar ters davranmanın sebebini anlayamıyorum. Bu kadar iyi niyetli bir davranışı neden bu kadar eleştirirler onu da anlamıyorum?
Banane, kime ne, kim neden yazıyor, yazıların içeriği boş, bu yazılanları teğet geçiyoruz ve bir sürü şey daha... Ben yazılan yazıların boş olduğunu düşünüyorum ama tabii bu benim fikrim. Eleştiriye bir şey demiyorum ancak eleştirinin tatsız, kalp kırıcı olması beni üzüyor.
Kendimize bile tahamülümüz yok farkında mısınız?
Yapılan her harekette eleştirilecek, kötülenecek bir nokta mutlaka buluyoruz.
Neden bu kadar mutsuzuz, neden bu kadar kendimizle uğraşıyoruz?
MB hepimize bir alan sunduysa neden istediğimiz herşeyi yazamıyoruz? Neden alanımızda yazdığımız şeylerden dolayı eleştiriliyoruz, neden birbirimizin kalbini kırıyoruz?
Neden gruplaşıyoruz,
Neden pozitif olamıyoruz?
Neden birbirimize tahamülümüz yok?
Bu MİM olayını başlatan ben olduğuma göre günah keçisi de ben olmalıyım,
Kalbim kırıldı, çünkü benim yüzümden bir çok insan eleştirildi, gruplaşma oldu, ortalık bulandı.
Kendimi de cezalandırmaya karar verdim: bundan sonra kendime yazacağım ve hiç yazı olmayan bir kategoride yazacağım ki BLOG kategorisini meşgul edip kimsenin gözüne batmayım...Ve yazılarım yorum ve sorulara kapalı olacak... Alın da yazmayacaktım, sayfamı kapatacaktım ancak az da olsa beni okuyanlar varsa onlardan kopmak istemiyorum...
Bahtlı mı Bahtsız mı olduğumu unutan ve bunu bile öğrenmeye çalışmadan ismimi çeşitli yorumlarda geçen arkadaşların da canı saoğlsun, ben sevmesem de , insanların isimlerine dikkat ederim....Hepimizi yansıtan isimlerimizdir çünkü...
Her neyse
herkese sevgiler
 
Toplam blog
: 125
: 1808
Kayıt tarihi
: 24.05.07
 
 

Bir gün elle tutulabilen, mürekkep kokusu içine çekilebilen GERÇEK bir gazetede köşe yazıları yaz..