Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mart '09

 
Kategori
Dostluk
 

Canım arkadaşım benim....

Canım arkadaşım benim....
 

Arkadaş... Kimi zaman kardeş, kimi zaman can biliriz. Arkadaşlık asil bir bağlılıktır yaşamımızda. Bizimle ağlayan, bizimle aç yatan, bizimle sevinen hep odur. Arkadaş zaman gelir can verilesice olur. Ana gibi, kardeş gibi bizim hislerimizi, hüzünlerimizi paylaşır. O yüzden arkadaşlık , temeli sağlam ve güzel atıldıysa ölene kadar bizimle gider. Arkadaş için herşey yapılır. Aklıma geldi de arkadaşlıklarla ilgili çeşitli şarkılar da yapılmış. Bunları aklıma getirdim ve ortaya tanıdığımız şarkıcılar çıktı. Mesela;

Melike Demirağ'ın Arkadaş şarkısı var ve bu şarkı efsaneleşmiş bir altın şarkıdır.

Mithat Körler'in " Anma Arkadaş " şarkısı da çok nadir bulunan hoş parçalardan bir tanesi.

Yeni Türkü de " Şimdi uzaklardasın Canım Arkadaşım " adlı parçası da buna dahil edileceklerdendir.

Bir de " Arakadaşımın Aşkısın " isimli bir parça vardı ama söyleyen kişiyi birtürlü aklıma getiremedim.

Sevgili üstad Tanju Okan " Arkadaş Dur Bekle " isimli şarkısını seslendirmişti sağken.

Genç şarkıcılarımızdan Ferda Anıl Yarkın ise " En İyi Arkadaşım " parçasını seslendirmişti.

Akabinde : Yaşar Özel'in " Bu yalnız geceler bana arkadaş " ,

Oğuz Doğan Cengiz'in " Haydi arkadaşlar Kına Yakalım " türküsü,

Nilüfer'in " Anlat Arkadaşım " şarkısı,

Sezen Aksu'nun " Yol Arkadaşım " ,

Kayahan'ın " Yok Arkadaş " isimli şarkıları aklıma ilk gelenler. Daha aklıma gelmiyor şuanda ama daha birçok arkadaş şarkısı var.

Sizin de aklınıza " Arkadaş " sözü geçen parça var ise lütfen yazınız.

Sevgilerimi sunarak bütün blog arkadaşlarımı sevdiğimi söylemek istiyorum...

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..