Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mart '09

 
Kategori
Şiir
 

Değer mi hiç?

Değer mi hiç?
 

Duydum ki unutmuşsun...


Zamanla değişir mi sevgin?
Bırakır mısın aniden
Demek ki yalanmış bana verdiğin,
Tatlı umutlar...

Hüsran bekler mi kapımda kollarını açmış?
Olsun be !
Bana seninle geçen zamanlarım yeter.
Ama asla bitmez, tükenmez içimdeki keder,
Bunu unutmayasın.

Hayat değer mi küsmeye?
Dostluğumuzu ezmeye?
Değer mi hiç hatırları unutmaya,
Söyle bana değer mi kesip atmaya?
Şu üç günlük Dünya'da...


Bu şiirim bütün küskünlere, bütün dargınlara, bütün hayalkırıklığına uğrayanlara armağan olsun... Ama olsun.....

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..