Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Kasım '07

 
Kategori
Müzik
 

Alicia Keys'i dinlerken...

Alicia Keys'i dinlerken...
 

Piyanonun başında kıpkırmızı kesilmiş dinliyordum Alicia'yı Aşk'la aşk dolu.
Huuuu uuuu huuu huuuuuuuu!....
Keys'in parmakları piyanonun tuşlarında gezinirken, ben turlarken onun sesinde; hah işte mutluluk bu, sakına bırakma onu!
Alicia mı daha mutlu şarkı söylerken yoksa ben miyim daha mutlu olan onun sesinde, tartışılır, tartışılır mı?
Alicia piyanonun başından kalkmayacak mısın?
Keys benimle dans etmeyecek misin?
Vokallerini unutmadım Alicia, şimdi onların ellerini tek tek sıkacağım yürekten büyük bir zevkle ve zevkle tatlı tatlı coşacağım müziğinizde.
Bu gece her şey iyi Keys, sen iyisin, senin müziğin iyi, piyanon; ben iyiyim, dinleyicilerin ve iyi şehir, iyi dünya!
Kırmızı sana çok yakışmış, sesine.
Bu gece sana tam oturmuş.
Bana bu gece sende kalmak çok iyi geldi, gelmeye de devam edecek; seninle Keys kurtardım haftayı, müziğin hep kulaklarımda kalacak, içimde.
Bir insan şarkı söylerken ancak böyle böyle çıkabilir bedeninden, aman Allahım, o nasıl yükseliştir!
Senin sesinin önünde çok aşağılarda kalıyoruz, alkışımızı duyabiliyor musun?
Bu kitabın içinde, bu şiirin, bu senin içinde, müziğin; yeter mi bu coşku bize, biz içinde bana; ohhhhh!...


1.Not: Gözlerini kapattığın yerdeyim, gözlerini açtığın.

2. Not: Piyanon, sesin, sen, ben, gece, İstanbul; of Allahım of; ohhhh!...

3. Not: Alicia Keys; işte bu dedin, bu ses, ben, bende! Piyano, kemandan sonra piyano ve ses, tam bu ses, tok, dolu, yırtıcı, vurucu bu ses tam, tamam bende ben!
 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..