Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mayıs '10

 
Kategori
Güncel
 

Alın açılımınızı başınıza çalın!

Alın açılımınızı başınıza çalın!

Bugün 1 Mayıs Cumartesi günü. 33 yıl sonra Taksim işçiye açılıyor ve emek bayramını bu alanda kutlamaya hazırlanıyoruz.

Gece heyecandan uyuyamadım bir türlü. Bir iki saatlik uyku ile sabah 5 te uyandım. Biraz kendime gelebilmek için uyanık halde yattığım yerden televizyon kanallarını dolaşmaya başladım.

Rast gele dolaşıyordum ki bir filmde dikkatimi çeken birisini görünce orada kaldım. Bu bizim Parti Meclisi Üyemiz Berran Şimşek ti. Film Her gece Bodrum diye saçma sapan bir şeydi. Zaten ortalarında açmıştım. Sarmadı beni.

Biraz takılayım diye düşündüm. Zira saat 8.30da CHP Kadıköy İlçesi Örgütü olarak Karaköy Vapur İskelesinde buluşup karşıya geçecek bu anlamlı günü kutlamak üzere işçilerimizle omuz omuza yürüyecektik.

Neyse bende heyecan o biçim, sanıyorum benim gibi çok kişide bu heyecanı duyuyordur diye düşünerek kalkıp çay demlemek üzere mutfağa yollandım. Sonra yüzümü gözümü bol suyla yıkadım. İyi gelmişti. Nede olsa biraz başımda ağrı vardı uykusuzluktan.

Dönüşümde son dakika haberi olarak bir alt yazı geçmeye başladı. Okuduğumda inanın çılgına döndüm.

Tunceli Sarıyayla Karakolu’na teröristler saldırmış karakol komutanı dâhil 4 şehidimiz ve çok sayıda yaralı askerimizin olduğu yazılıyordu.

Allah belalarını versin topunun.

Allah kahretsin. Bu günü özellikle seçmişler, 1 Mayıs’a gölge düşürmüşlerdi.

Bütün neşem, sevincim kayboldu ve ağzıma gelen tüm kötü sözler dilimden dökülmeye başladılar.

Bu kaçıncı ya! Kaç kez yazıldı çizildi. Bu karakollarımız neden daha modern bir yapılara sahip değiller, ne için ihmal ediliyor?

Oralarda vatanı bekleyen çocuklarımızın hiç mi değeri yoktur?

İçişleri, Savunma, bu konu ile ne kadar ilgili bakan ve yetkili varsa ihmallerinden ötürü istifa etmelerini istiyorum.

Başbakan ve diğerleri dünyada ayak basmadık yer bırakmıyorlar gezileri ile. Birazda bu karakolları neden gidip görmezler acaba?

Kendi çocukları olsa buraları saraya çevirirlerdi değil mi?

Hoş şimdiye kadar hangi zenginin oğlu, hangi milletvekilinin veya bakan oğlu oralarda askerlik yaptı ki?

Yapanlar varsa bile on parmağımızın sayısını geçmez.

Velhasıl bu neşe ile uyandığım, kutlayacağım gün burnumdan geldi. Daha fazla yazamayacağım.

Giyinip iskeleye inmem gerek.

 
Toplam blog
: 375
: 801
Kayıt tarihi
: 30.04.08
 
 

İstanbul Kadıköy doğumluyum. Herhangi bir menfaat grubuna bağlanmadan, açık fikirli, dürüst, önya..