Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Kasım '08

 
Kategori
Güncel
 

Aliş'imin kaşları is black

Aliş'imin kaşları is black
 

www.laeberle.de Onların kara kaşlısı! is black' lisi Bizimkinin eline su dökemez! Değil mi?


Nostaljik şarkıların ünlü devi; ( Türkçe sözlü tüy sıklet batı müziği) TV programına davetli; onu ve şarkılarını tanımayan yoktur sanırım!

Orada burada meyhanelerde hep kulakları doldururdu “ İçi geçmiş, hayli çirkin, ağlamaklı” Meşhurlardan bir tanesi!

“ Dev, kararsız! Ne okuyalım? Konuk diva ve programı sunan; ayıp olmasın diye son kararı ünlüye bırakıyorlar!

Ünlü alçak bir sesle diğerlerine “Aliş’imin kaşları is black okuyalım mı?” diye soruyor ama yine de “ İçi geçmiş İspanyol meyhanesini okuyor; ağlamaklı!

Ben gülümsüyorum! Geçti artık Bor’un pazarı; güzel gözlü merkebi nereye sürersen sür; bulacaktır evinin yolunu! (Sesli düşünce)

Büyük bir haksızlık! Açık ve net olarak özel isimleri, reklâmlarda kullanmak hiç de yakışık almıyor!

Trafik kurallarına uyan, iyi sürücü Mehmet; trafik canavarı Ahmet! Riskli Ahmet’in yüzünden araba vergileri almış başını gidiyormuş; ama bir sigorta şirketi(reklâmlardan öğrendim) Ahmet’in günahını Mehmet’e yüklemiyormuş! Sigortanın ismini unutmasaydım ha şuracığa yazacaktım!

Amerika da Ahmet’e takmış! Sevimsiz sanal bir figür bulmuşlar ya da icat etmişler; adını ne koymuşlar dersiniz “Terörist Ahmet” Oldu mu şimdi?

Uyduruk bir şey yapıyorsan, adını da uydurmalısın! Yoksa zan altında bırakmak olur mu? Bunca Ahmetleri!

Nedir, bu tepeden bakmalar? Nedir, bu ulaşılamayan ciğere mundar demeler!

Meyve veren ağaç taşlanırmış! Yiyeceğin, hazmedeceğin kadar koparsan olmaz mı?

Taşlamalar, haşlamalar! Kinayeler! Kirli kirli sararmış dişler!

Hadım olmak ayıp günah değil! Doğanın cilvesi!

Hatip olmak Allah vergisi!

Hafızım diye geçiniyorsan; doğru oku şu gazeli!

“Aliş’imin kaşları kara” Biz onu öyle tanıdık; öyle de çığırdık!

Olduğu gibi sevdik!

“Aliş’imin kaşları is black” in geleceği olamaz, bu topraklarda!

26.Kasım 2008 İzmir

Sevgili Alyoşa! Söz verdim; bu yazıyı size armağan etmek istiyorum!

Hediyenin büyüğü küçüğü; açığı kapalısı olmaz derler!

Evde koyacak bir yeriniz yoksa ben sizin için burada saklarım!

Güle güle okuyun!

Söz veriyorum; kısmet olursa büyüdüğüm zaman size daha güzellerini yazarım!

Şimdilik; elden dilden gönülden gelen bu kadar(cık)!

Sevgili Alyoşa! Sevgi dolu güzellikler dünyayı kurtaracakmış!

 
Toplam blog
: 584
: 853
Kayıt tarihi
: 01.03.07
 
 

Dinleyenin olmadığı yerde anlatmanın önemi! Nasıl YAZAN oldum. 'Yalnız doğar, yalnız göçer' eskile..