Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Şubat '19

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Allah'a Yürüyorum

Beni
Tek mutlu eden iş davranış
Allah’a yaklaşmak
Allah’la beraber olmak
Bunun için canlarım
Oturuyorum
Başlıyorum Allah’la konuşmaya
Onu
Anladığım kadarıyla oluyor bu
Şöyle
Allah sevendir
Allah sevilen olmayı sevendir
Diyorum ki
Allah’ım
Allah’ım
Allah’ım
Senin beni sevdiğini biliyorum
Ben de seni seviyorum
Sana yaklaşmak için çabalıyorum
Seni sevindirmeye çalışıyorum
Öğütlerine
Elimden geldiğince uyuyorum
Doğru sözlü oluyorum
Yüzümü
Hep hayra ve barışa dönük tutuyorum
İyiliği
Tamamen karşılıksız yapıyorum
Barış da barış diyorum
Barış bozmayı aklıma getirmiyorum
Biliyorum ki Allah’ım
Sen en çok bunları seviyorsun
Bunları yapanları çok seviyorsun
Bunlar yapılınca da çok seviniyorsun
En büyük ereğim Allah’ım
Seni sevindirmektir
Senin sevineceğin
Düşünceye ulaşıyorum
Söylemde bulunuyorum
Tutum davranışımı ona göre yapıyorum
Çok iyi biliyorum Allah’ım
Bunu yapanı sen çok seviyorsun
Ve yapana bakıp çok seviniyorsun
Dedim ya Allah’ım
Tek ereğim sana ulaşmaktır
Senin yanında yer bulmaktır
Bunun için durmadan çabalıyorum
Yol olarak da Allah’ım
Affeden oluyorum kesinlikle
Aldırmayan oluyorum kesinlikle
Sabreden oluyorum kesinlikle
Daima öğütlediğin üzere
Güzel düşünüyorum güzel
Kınamaktan ayıplamaktan şikâyetten
Çok uzak duruyorum
Kendi işimi dosdoğru yapıyorum
Seven oluyorum
Sevilen oluyorum
Sayı gösteren oluyorum
Saygı gören oluyorum
Durmadan da Allah’ım
Sana yol alıyorum
Sana yol alıyorum
Sana yol alıyorum
Al beni kollarına Allah’ım
Al beni kollarına Allah’ım
Al beni kollarına Allah’ım
Al
Al
Al
Ne olur Allah’ım
Ne olur
Ne olur
Temizliyorum kalbimi
Temizliyorum beynimi
Yok ediyorum bireysel arzu ve hırsımı
Toplum da toplum diyorum
Başkaca yoktur isteğim Allah’ım
Yoktur
Yoktur
Yoktur
Sanadır dostluk çabalarım
Sanadır dostluk çabalarım
Sanadır dostluk çabalarım
İstiyorum hep dostun kalayım
Al beni kollarına Allah’ım
Al
Al
Al
Aklım sende
Gönlüm sende
Saygı ve sevgilerim sanadır Allah’ım
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..