Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Temmuz '20

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Allah Dostluğunda Buluşalım

Evet canlarım

Evet

Evet

Gelin Allah dostluğunda buluşalım

 

Allah dostu olalım

Allah öğütlerini yaşayalım

Doğru sözlülükte

Karşılıksız iyilik yapmakta

Barış yaratıp

Asla barış bozmamakta

Tam anlamıyla anlaşalım

 

Kin

Nefer

Saldırganlık

Düşmanlık

Unutulsun gitsin beynimizden

 

Tak sığınağımız Allah’tır diyelim

Maddi manevi sıkıntılarımızdan

Kurtulup rahatlayalım

 

Unutmayalım dostlarım

Her türlü sıkıntıyı defeder Allah

Dostluk gerçekleşince

 

Bilinir ki

Dost dostunun çilesini bitirir

Dostunu çile çekmekten kurtarır

Ve yine

Dost dostunun sevincine ortak olur

Birlikte sevinç yaşanır

 

Yani canlarım

Yani

Yani

Herkese candan dost gereklidir

 

En gerçek dost da Allah’tır

Bunu asla gözardı etmeyelim

 

Ben dostlarım

Dostlarım diyorum sizlere

Çünkü

Sizleri Allah yolunda görüyorum

 

Ben işte

Durmaksızın Allah yolunda yürümeye

En büyük saadet görüyorum

Bunu herkese de öneriyorum

 

Ve canlarım

En büyük mutluluğu

Allah dostları arasında yaşıyorum

 

Kıskançlık yok burada

Liyakatsize değer vermek yok

Çalma çırpma yok

Hak etmediğine el uzatma yok

Hak ettiğinle mutlu olmak var

 

Yalan kaybolup gitmiştir burada

Hırs arzu tamah frenlenmiştir

Daha doğrusu

Sıfırlanmaya doğru yol almaktadırlar

Yaşam Nirvana yaşamına geçmiştir

 

Her şey herkesindir

Hiçbir şey hiç kimsenindir

 

Buralarda

Tekrarlanan tek tekrar

Allah’ım seni seviyorum

Allah’ım seni seviyorum

Allah’ım seni seviyorumdur

 

İşte bu söylemdir

Allah sevgisini yücelten

Ve Allah’ın

Kendisini seveni sevmesini sağlayan

 

Allah

Kendisini seveni çok hem de çok sever

Bu böyle biline

 

Allah dostlarıdır bunlar

Hem dünyada

Hem ahirette Allah yanında yer alırlar

 

Haydi gelin

Haydi gelin

Haydi gelin canlarım

Allah dostluğunda hızla yol alalım

 

Bugünlerin sıkıntılarından

Allah’a sığınarak kurtulalım

Sağlıklı yaşam sürelim

 

Allah yanımızda oldukça

Asla umutsuz olmayalım

Allah dostları asla umutsuz olmaz

En umutsuz olduklarında

Allah yanlarındadır Allah dostlarının

Bundan daha güzel ne olabilir ki

Şu dünya yaşamında

Sorarım size

 

Yüzünüz hep güleç olsun canlarım

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..