Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '21

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

ALLAH YOLUNUN GÜZELLİĞİ

“Yaklaşıyor ömrüm

Gün be gün son gidişe”

 

Korku değil bu yaşadığım

Hazırlıksız yakalanmak

Bunun için üzülüyorum

 

Allah yoluna giriyorum

Yürüyorum

 

Bakara suresini okuyorum

Başlıyorum

Allah’la konuşmaya

 

Allah’ıma

Sıkıntımı anlatıyorum

“ Sana

Yaklaşamayacağım diye

Telaşlanıyorum” diyorum

 

Bir el uzanıyor

Sıvazlıyor ensemi

Okşuyor yanaklarımı

Sesleniyor

En tatlı en sakin şekilde

 

“Telaşlanma

Benim seni

Yanıma almam kolay

 

Son anda bile olsa

Hatalarını düzelt gir doğru yola

 

Helallik iste kullarımdan

Kul hakkıyla gelme bana

Diğer kusurlarını affederim

 

Yalanı unut

Kötülüğe

Elinle dilinle gönlünle engel ol

 

İyilik yap

Yaptığın iyiliği anma

 

Anlaşmaya yakın dur

Anlaşmazlıklardan

Kavga gürültü çıkarıp

Cana zarar verme

 

İnsanlarla barışık ol

Barış yaşat insanlığa

 

Güler yüzle

Işıldayan gözlerle bak çevrene

 

Hatır gönül güt

Kırma kırılma katlanan ol

 

Çalışmayı huy edin

Çalışarak insanlığa hizmet et

 

İnsanlık için

Arayışlara gir

Bul üret

İnsanlığa modernlik kazandır

 

Aklı

En üstün değer bil

Akla uymayana evet deme

İnsan için en yanlış olan

Akıl dışılığa kapılmaktır

 

Beni doğru anla

Doğru anlatmaya çalış

 

Ben sevenim

Koruyan kollayanım daima

 

Ben

Yanlışa karşı ceza değil

Üzüntü belirtirim

 

Yarattıklarıma yanlışlarında

Keşke bu yanlışı yapmasaydın

Bir daha yapma

Yaparsan birilerini üzersin

Kul hakkı yersin

Bu da

Sana ceza olarak döner derim” dedi

 

Israrla tekrarladı

“Benim en çok sevdiğim kulum

Yanlışlarından vazgeçip

Öğütlerimi yaşamaya geçendir” diye

 

Ben de

Öptüm ellerini

Koydum başımı üzerine

“Başım gözüm üzerine Allah’ım” dedim

 

Başladım

Allah yolunda yol almaya

Sözüm yok kimseye

Yürüyorum bu yolda kendimce

Katılan olursa

Girerim koluna yürürüm onunla

 

Yaşadım gördüm ki

En büyük mutluluk Allah yolunda yürümektir

Ne mutlu

Allah yolunda gönlünce yürüyene

 

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..