Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ağustos '14

 
Kategori
Siyaset
 

Almancılar Türk sayılmaz, %5 oy çok bile!

Almancılar Türk sayılmaz, %5 oy çok bile!
 

Almanya’da 3,5 milyon Türk yaşıyor. Yarısı oy kullansa 1.750 bin. %5’i ne yapar? 87.500 kişi Türkiye’deki cumhurbaşkanlığı seçimi için oy kullanmış. Bunlar Türk vatandaşı, değil mi? Yani Almanya’ya gidince vatandaşlıktan çıkmış olmuyorlar.

%5 oyu kuzey kutbunda fok balıklarından rica etsek onlar da kullanırdı. Bu ne ya, gerçekten ayıp! Maç için İspanya’ya gidiyorsun, oy kullanmak için iki adım öteye gitmiyorsun! Hiç kimse kusura bakmayacak, Kerim Korkut söyleyeceğini söyler; bunlar Türk olsa nolur ya!

Hans’ın seçimine olsa koşa koşa giderdiniz değil mi? Bizler de dazlaklar sizleri öldürdüğünde yaktığında sabahlara kadar ağlamıştık; yazık gözyaşlarımıza! 1.5 milyonu aşkın oyunuz var. Türkiye’nin kaderini değiştirecek bir sayı bu. Üstelik Avrupa’nın göbeğindesiniz. Yani oylarınızın anlamı olur.

İmzasını bile atamayan para babası Nakkoş Ağa meclise yürüyüp Atatürk’ün görevini devralırken siz ordinaryüsler Ata’nın hizmetçisi Ali Efendinin yerine geçiyor bahçenizi suluyordunuz. Hele bunu hiç hazmedemiyorum! Affedemiyorum! Hele bu beni kahrediyor! Burnunu silmeyi bile bilmeyen üç kuruşluk insanlar meclis salonlarında lap lap yürürken sen prof’um eklembacaklılar üzerine kahrolası bir konferans veriyordun.

Küçük çocukların eline harçlık verip başlarını okşamayı büyüklük sanan sizlerin bu ülkenin bilinmeyen yerlerinde o sizin başını okşadığınız çocuklar kadar şanslı olmayan binlerce yavrumuzun, daha doğmadan öldüğünden haberiniz bile yoktu beklide. Olsa da bir şey değişmezdi. Çünkü siz sorumluluğu Nakkoş Ağa’ya vermiştiniz. Dört karılı elli çocuklu Nakkoş Ağa için ha üç beş çocuk ölmüştü, ha kümesindeki tavuklar.

Gerçekten yazık bu milletin sizler için beslediği samimi duygulara. Üstelik el değil akrabalarımızsınız; çoğumuzun anası, babası, kardeşi… Gerçekten hayal kırıklığı yaşıyorum! Vatanınıza dönüş yaptığınızda yere diz çöküp toprağı öpüyorsunuz ya biz de sizleri ülkesini seviyor zannettik. Sizler bu ülkeden çıkmışsınız bence.Altında arabalarınız ve fötr şapkalarınızla Türkiye’ye vatanınızı,baba ocağınızı sevdiğiniz için  değil “bakın ben zengin oldum” diye hava atmak için geliyorsunuz demek ki.

CNN haber yapmıştır kesin“ Almanya’daki 3,5 milyon Türk’ten sadece 87.500 kişi ülkelerindeki cumhurbaşkanlığı için oy kullandı”  Biz cumhurbaşkanımızı seçeriz merak etmeyin. IŞİD destekçileri, laik teröristler, namus katilleri, kurtçular hırtçılar Hırantçılar, PKK, cemaat… Pazar günü hepimiz sandık başındayız evvel Allah! %5 oydan sonra hala benim ülkem diyebiliyor musunuz sahi! Aslında hepinizi vatandaşlıktan çıkarmak lazım! Oy kullanmıyorsun Türk vatandaşıyım diyorsun, nasıl vatandaşlık bu ya!

Sizler ülkenizi seçmişsiniz; Türkiye’ye sadece maddi bağlarla bağlısınız! En kızdığım sözlerden biridir. Bir köylüme ne kadar zamandır köyüne gitmediğini sordum. Hiç gitmedim dedi. Neden dedim. İnsanın memleketi doğduğu yer değil doyduğu yerdir, dedi. Doymak size yetiyorsa bu yazıda söylediğimiz her söz için özür dileriz. Ama maşallah ara dönemlerde din ve siyasetten geri durmuyorsunuz. Ta oralardan Türkiye’nin siyasetini belirlemeye çalışıyorsunuz. 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..