Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '11

 
Kategori
Futbol
 

Alnınızdan öpüyorum! Trabzonspor 1-1 Inter

Alnınızdan öpüyorum! Trabzonspor 1-1 Inter
 

Şampiyonlar Ligi B Grubu'nda temsilcimiz Trabzonspor, Hüseyin Avni Aker Stadı'nda Inter'le karşı karşıya geldi. Temsilcimizin harika bir futbol ortaya koyduğu ve mücadelesini sonuna kadar sürdürdüğü maçta, Alvares ve Halil'in 5 dakika arayla gelen golleriyle karşılaşma 1-1 sona erdi. Böylece bordo mavililer puanını 6'ya çıkararak 2.sıraya yükseldi.

İlk yarıda Inter'in benim aklımda kalan, Trabzonspor savunmasının hata yaptığı bir tek pozisyon vardı. O da Milito ve Alvarez'in duvar pasları sonucunda yenilen gol. Golde Zokora Alvares'e arkadan bakıyor, pozisyon zaten sağ taraftan gelişti, Marek Cech nerede, insan bunları ister istemez düşünüyor. Rakip futbolcular iyi pas yapmış olsalar bile, Trabzonspor savunmasının doğrudan hatası vardı diye düşünüyorum.

Buna karşın Trabzonspor çok iyi bir futbol sergiledi ilk yarıda. Yenilen golden beş dakika sonra Halil'in ceza sahası dışından attığı şut, Inter savunmasına da çarparak gol oldu. Beraberlik golü takımı daha da morallendirdi, o dakikadan itibaren bana göre çok daha iyi bir ev sahibi ekip izledik. 

İkinci yarıda Inter daha fazla atak yapsa da, yine de baskın olarak Trabzonspor'u izledik ve daha etkili izledik. Alanzinho'yla, Burak'la ve özellikle Adrian'ın direkten dönen topuyla tehlikeli pozisyonlar yaratan temsilcimiz, maalesef golü bulamadı. Net pozisyonlar oldu fakat top kaleye bir türlü girmedi. İkinci yarıda Trabzonspor savunması daha fazla açık vermiş gibi göründü, rakibine pozisyonlar verdiği anlar oldu fakat bunların savuşturmasını iyi yapabildiği için kalesinde gol görmedi.

Trabzonspor'u değerlendirmeye başlarsak, öncelikle savunmasından başlayalım. Tolga kalede iyiydi, yenilen golde yapabilecek bir şeyi yoktu. Sağda Celutska kendini çok fazla gösteremedi bana göre. Glowacki ve Giray ikilisine bakarsak, bazı hataları olsa da özellikle Giray'ın gerçekten çok mücadele ettiğini ve iyi bir performans gösterdiğini düşünüyorum. Solda Cech iyi göründü, atağa destekleri dikkat çekti. 

Orta sahaya geldiğimizde, Zokora'nın açıkçası daha etkili olmasını beklerdim fakat savunmaya yaptığı yardımlar gerçekten iyiydi. Colman çok çalışkandı, pas dağıtımını genel olarak iyi yaptığını söyleyebiliriz. Halil'e gelirsek, gerçekten çok koştu, sezon başından beri en iyi performansını sergiledi belki de. Maçın en iyisi seçebileceğim futbolcu odur. Serkan kendini çok fazla gösteremedi. Alanzinho etkiliydi. Başarılı bir oyun çıkardığını düşünüyorum. Burak'a gelince, top almasıyla ve yaptığı hareketlerle takımına faydalı oldu. Çalışkanlığı benim dikkatimi çekti. Atakta çok iyi bir güçtü.

Adrian'ın oyuna girmesi Trabzonspor'u kuvvetlendirdi. Bununla beraber, takımın yorgun düştüğü 80'li dakikalarda bana göre değişiklik olmalıydı. Henrique o dakikada oyuna girmeliydi. 85'te oyuna girdi ve bir şey katamadı. Daha önce girseydi daha da etkili olabilirdi bana göre. 

Her şeye rağmen, izlettiği futbolla bizi heyecanlandıran ve gerçekten iyi oynadığına inandığım bir Trabzonspor vardı sahada. Avrupa'da bu mücadeleyle bizi temsil eden bir ekibimiz olduğu için gurur duyduğumu söyleyebilirim. Ben memnun kaldım ve mutlu oldum. Galibiyet maalesef gelemese de, alınan bir puandan dolayı ve mücadelesini sonuna kadar sürdürdüklerinden dolayı her futbolcuyu tek tek tebrik ediyorum ve alnından öpüyorum...

Yolun açık olsun Trabzonspor!

 
Toplam blog
: 313
: 1350
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1996'nın ilkbaharının dünyaya getirdiği birçok çocuktan biriyim. Milliyet Blog'da yazmaya yaşım h..