Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ağustos '06

 
Kategori
Eğitim
 

Amaç; kendini gerçekleştirmek...

OKS, ÖSS, KPSS silsilesinden sonra nihayet hayata bir yerden tutunduk... Şimdi ise beni nelerin beklediğini bilmiyorum... Benim gibi binlerce öğretmen arkadaşım güzel ülkemin her köşesine gidiyor ve ellerindeki meşaleleri teslim etmek için genç beyinleri eğitiyor... Asıl amacımıza ulaşana dek... Asıl amaç? Kendini gerçekleştirmek...

Kısırlıktan uzak, değişime ve gelişime açık, olanakları en iyi şekile kullanabilen, üretici, aratıcı, sorgulayan, özgür ve özgün bireyler... Kendi ile barışık ,en önemlisi hayatla barışık kendini gerçekleştirrmiş bireyler... Tüm eğitimcilerin amacı bu tabi dolayısıyla benimde...

Blogumun ilk günü. Her geçen gün, hem eğitim hem de öğretimle ilgili bilgileri buraya aktarmaya çalışacağım... Tabi birde unutulmayacak güzel anılarımı paylaşacağım... Şimdiden herkese merhaba, ve şimdilik hoşçakalın:)

 
Toplam blog
: 13
: 1286
Kayıt tarihi
: 24.08.06
 
 

Her şeye rağmen kişi yaşarken bile her şafak yepyeni umutları getirmeli, uçup giden hayallerinden bo..