Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mart '10

 
Kategori
Siyaset
 

Anayasa değişikliği paketinin son maddesinin Türkçesi

Anayasa değişikliği paketinin son maddesinin Türkçesi
 

Anayasa değişikliği paketi açıklandı (1). Paketin son maddesi şöyle:

“MADDE 23 – Bu Kanun yayımı tarihinde yürürlüğe girer ve halkoyuna sunulması halinde tümüyle oylanır.”

Bu madde paketin en kral maddesi… Düşünmüşler taşınmışlar ve kesin durumu görmüşler. Bu paketin meclisten 367 oyu almasının olanaksız olduğuna emin bir şekilde yazmışlar: “halkoyuna sunulması halinde” demişler.

Bu pakette neler var

- Dikenli otlar

- Tatlı havuçlar

Şimdi bana diyor ki:

“Ey yurttaş, sana bir paket yiyecek gönderdim. İçinde dikenli otlar ve tatlı havuçlar var. Sen (…) ya, onun için o tatlı havuçlara aldan ve paketteki her şeyi bir güzel afiyetle ye”

Ben yurttaş olarak diyorum ki:

“Ben salak mıyım, o tatlı havuçların hatırına o dikenli otları yiyeyim”

Ben o dikenli otları yemeyeceğim, siz yiyecek misiniz?

(1) Anayasa paketi açıklandı (22-3-2010): http://www.milliyet.com.tr/anayasa-paketi-aciklandi/siyaset/sondakika/22.03.2010/1214643/default.htm?PAGE=2

Ankara, 22 Mart 2010

 
Toplam blog
: 1735
: 2429
Kayıt tarihi
: 22.09.06
 
 

27 Mart 1959'da İnebolu Yeşilöz Köyünde doğdum. Yeşilöz Köyü İlkokulu, Yeniyol İlkokulu, İnebolu ..