Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Ağustos '07

 
Kategori
Futbol
 

Anderlecht maçında tarih tekerrür etmesin!

Anderlecht maçında tarih tekerrür etmesin!
 

Yıl 1990

- Fenerbahçe ilk maçını 1. lige yeni çıkan Aydınsporla yapıyor. Maç İstanbul'da. Tatilde olduğumdan maçı izleyemiyorum. Akşam sonucu sorduğumda, bana sonucun 6-1 olduğu söyleniyor. Benim yorumum; bu Aydınspor da ne kadar zayıf takımmış, bu yıl kesin yine 2. lige düşerler diyorum. Arkadaşım beni düzeltiyor. 6-1 yenilen Aydınspor değil Fenerbahçeymiş meğer. Daha sonra Fenerbahçe kaptanlığına kadar yükselen İlker o sıralarda Aydınspor da oynuyordu ve o maçta bize gol atmıştı.

- F.B. Şampiyon kulüpler kupasında Carl Zeis Jena adlı bir Doğu Alman takımıyla oynuyor. Takımlar sahaya çıkıyor. Her iki takımın forması da birbirinden ayırt edilmeyecek şekilde sarı lacivert. Ev sahibi olarak Fenerbahçe'nin forma değişmesi gerek ama yedek forma getirmemişler. Stadda uzun aramalardan sonra federasyon takımının formasını buluyorlar. Forma turkuaz renginde. Takım sahaya çıkıyor ve o formayla 4-0 yeniliyor. Ziya Şengül o maçı çok iyi hatırlar. Çünkü o gün 9 numaralı formayı o giyiyordu. Ertesi günü gazeteler, hiç olmazsa sarı lacivert formanın şanına leke sürülmedi diye yorum yapıyorlar.

- Geçtiğimiz hafta Fenerbahçe 1. lige yeni çıkan Büyükşehir Belediyespor'a turkuaz renkli formasıyla 2-0 yenildi.

- Yıllar önce Fenerbahçe şampiyon kulüpler kupasında yarın oynayacağı rakip olan Anderlecht ile karşılaşıyor. Anderlecht'li futbolcular İstanbul'dan çok etkileniyorlar ve camiler ilgilerini çekiyor. Fenerbahçe'ye İstanbul'daki cami sayısı kadar gol atacağız diyecek kadar iddialı konuşuyorlar. Ama İstanbul'daki ilk maç 0-0 bitiyor.
Belçika'da oynanan rövanş maçını ise 5-1 Anderlecht kazanarak tur atlıyor. O maçın kalecisi olan Hazım, golleri nasıl yediğini en ince detayına kadar gazetelere anlatıyor.

Yarın Fenerbahçe, Anderlecht ile ilk maça çıkıyor. Geçen yıl takımı ateşleyen Tuncay yok. Alex'in oynaması şüpheli. Edu ve Can defansta dökülüyor. Benim turdan hiç umudum yok. Umarım F.B. beni mahçup eder ve tarih tekerrür etmez.

 
Toplam blog
: 974
: 3444
Kayıt tarihi
: 16.01.07
 
 

2017 Basın özgürlük endeksine göre 180 ülkeden 155. sırada olan ülkemizde yemek tarifleri  ve tel..