Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '07

 
Kategori
Ankara
 

Anıtkabir'e bir tren yolculuğu

Benim için o gün, çok güzel bir gündü. Sınıfımla birlikte Ankara’ya gidecektim aslında bu şehri birkaç kez gidip gezmiştim ama sınıfla birlikte gitmek bir farklı oluyor. Arkadaşlarımızla güle oynaya gidecektik ama ne yazık ki gece gittiğimiz için trene bindiğimizde bazı kişiler uyudu. Benim uykum kaçmıştı. Erkek öğrenciler uyuyan arkadaşlarımıza siyah kalemle bıyık çizdiler. Arkadaşlarımız uyandıklarında, herkes onlara gülüyordu. Tabi, olup bitenden habersiz olan arkadaşlarımız neye uğradıklarına şaşırmışlardı. Kızlar erkeklerin bu şaşkınlığından dolayı onlara daha da çok gülmüşlerdi.Arkadaşlarım bizim güldüğümüzü öğretmene şikayet etmeye giderken öğretmenimiz; “ tren kapısına yaklaşmayın çocuklar” diyerek bizi uyardı. Onların komik yüzünü gören öğretmen; “ derhal yüzünüzü silin ” dedi. Trende kahvaltı ederken Ankara’ya ulaşmak üzereydik. Herkes eşyalarını topladıktan sonra trenden indi.

Sıra bazı yerleri gezmeye gelmişti. Gezilecek yerler; Birinci TBMM, üçüncü TBMM, Kurtuluş Müzesi, Anıtkabir, Alışveriş Merkezi idi. Bu yerleri kameramla çektim. İlk telefonu, Atatürk’ün kullandığı araçları, kılıçlarını, eşyalarını, yazılarını, en önemlisi de mumdan yapılmış heykelini gördük. O ara bir ingilizle, İngilizce konuştum. O, bir hatamı düzeltti. Sonra, arkadaşlarımla fotoğraf çektik. Alışveriş merkezinde alışveriş yaptık. Her şey çok güzeldi. Tek başıma ailemle gezmemden farklıydı bu .

Trenle geri dönerken hemen uyudum çünkü çok yorulmuştum.Sanki zaman hemen geçmişti, Balıkesir’e ulaşmıştık.Saat gece dörtte orada olmuştuk.Eve ulaştığımda hemen uyumuştum.

 
Toplam blog
: 25
: 3797
Kayıt tarihi
: 23.07.07
 
 

İlk öğretim beşinci sınıf öğrencisiyim. Okumayı yazmayı seviyorum. Sanırım aranızdaki en küçük blo..