Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Ekim '15

 
Kategori
Güncel
 

Ankara tren garı yıkılasın

Ankara tren garı yıkılasın
 

Ankara tren gari; bir köy cocugu ben, ilk seni gordugumde seni nasil sevmistim. Sen medeniyettin, CUMHURIYET'tin ATATURK'tün.
 
Seni gordugumde cocuk bedenim, butun dunyaya hukmediyordu. Aklimda ATATURK, kalbimde TURKIYE sevgisi, bedenime sigmiyor butun evreni kapliyordu. 
 
Ankara gari nasil dayandin bu katliama. 
 
Yikilaydin Ankara gari
Pul pul olup döküleydin.
Gökyüzü dayanamadi karardi
Gökyüzu agliyor.
Günes isik oldu topraga parca parca dustu.
Zalimler, zorbalar, diktatorler ; tarihin sayfalari adlarinizi kabul etmeyecek. O sayfalar tek tek kararacak.
 
Size A-B-C yi ogreten ogretmenlere kiydiniz. 
Haksizliga ugradiginizda kapisini caldiginiz avukatlari katlettini.
Aman doktor canim doktor diye turkuler yaktiginiz doktorlari katlettiniz. 
Yuvanizi yapan, sehirler kuran, yollar yapan, evinizin onunu supuren iscileri katlettiniz.
Cocuklar ki; onlat melektir, melekleri katlettiniz.
Ankara gari bu katliama sahitsin. 
Yikilasin Ankara gari.
Parca parca olasin, un ufak olasin Ankara gari. 
Artik sen medeniyetin, cagdasligin simgesi degilsin.
Artik sen yobazligin, kara cehaletin, vahsetin, ilkelligin kapisi oldun.
Sarayin yikilsin Ankara
 
Toplam blog
: 104
: 478
Kayıt tarihi
: 31.01.07
 
 

Antalya'da yaşıyorum. İki yıl öğretmenlik yaptım, şu anda müteahhitlik yapıyorum. Aslen Kayserili..