Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Nisan '11

 
Kategori
Blog
 

Ankara'ya niye gidemedim?

Ankara'ya niye gidemedim?
 

Ankara toplantısına gidemeyişimin önemli bir nedeni vardı!

Emekli değildim!

Arif Bey beni aradığında selam sabahtan sonra ilk şunu sordu!

“Emekli maaşını hangi bankadan alıyorsun?”

“Emekli değilim!” Dedim!

“Koca adam olmuşsun, niye emekli olmadın?” Diye serzenişte bulundu!

“Konuyu anlayamadım!”Dedim!

“Toplantıyı Ziraat Bankasının lokalinde yapacağız da; bankadan emekli aylığını almayanları içeri almıyorlar!” Dedi.

“O zaman ben gelmeyeyim Abi!” Dedim! “Zaten emekli tipi de yok bende!”

“Gel gel! Birini arama sorma numarasıyla içeri girersin!”

“Servis yapmazlar ama!”

“ Akşamları pek yemek yemem! Paylaşırız yemekleri!”

Duyduğum kadarıyla lokaldeki rakıların voltajı da düşükmüş! Kafa yapmıyormuş! Kafa bulmadığım yerde ne işim olur?

“Bakalım! Gelmeye gayret ederim!” Dedim!”

“Beklerim ha!”

“Bekle!” Dedim kapadım telefonu!

Bilmiyorum beklediler mi?

Amaaan! Ankara ne ki toplantısı ne olsun!

Soğuk memleket!

Sonra kırsal kalıyor!

İstanbul’un gözünü seveyim!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..