Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Nisan '10

 
Kategori
Şiir
 

Anla beni!

Anla beni!
 

!!!!!!


Öylesine doluyum ki sevgilim
Yağmur bulutları gibi
Boşaldı boşalacak gözlerim
Şimşek şimşek, dolu dolu.
"Bir of çeksem karşıki dağlar yıkılır"
Haydi tut, sana uzattım ellerimi
Dizlerine yatır beni
Hıçkıra hıçkıra ağlayayım
İki göz iki çeşme.
Okyanus olmak,
Deli rüzgar,
Hırçın dalga olup kayalıklara çarpmak,
Su gibi çağlamak istiyorum,
Dağların yamaçlarından.
Öylesine doluyum ki sevdiceğim,
Kollarınla sımsıkı sar beni.
İçine al
Dizlerine yatır.
İki göz iki çeşme
Hıçkıra hıçkıra ağlamak
Kuşlar gibi hafiflemek istiyorum.
Nazım bir tek sana geçiyor.
Ne olur!
Anla beni….
Kollarınla sar, içine al beni…
Mart /2010-İZMİR) 

 
Toplam blog
: 221
: 1905
Kayıt tarihi
: 27.09.06
 
 

Evli bir kız çocuğu babasıyım. Yüksekokul mezunuyum. Bir kamu kurumunda çalışıyorum.16.03.2017 ta..