Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '13

 
Kategori
Şiir
 

Anladım o an (ölüm)

Anladım o an (ölüm)
 

Beraber gittik, mezarlık denen o bahçeye,
Kazma kürekli dostlarım, başladılar kazmaya,
Kim için hazırlandığı belli olmayan, o mezarı o an.
Kazma kürekler değişti, bir süre öylece...
Kimi terledi, kimi öksürdü, toza toprağa banıp.
Hazırlanınca mezar, salavatlar getirildi o an.
Kim için hazırlanıyor, hala bilmiyorum ben.
Zor olsa gerek, taşı toprağı kazmak, kalpleri gömmek.
Kazan kazdı, kazmayan bakıp düşündü o an.
Koyunca mezara, kapattılar toprakla gitmeden...
Gören gördü, görmeyen ah vah etti o an.
Dostlarım giderken, ben de gitmek istedim o zaman.
Anladım ki meğer ölen ben mişim, çok geç oldu...
Anladım o an.
 

Kerim BAYDAK

kbaydak61-artan@hotmail.com

 

 

 
Toplam blog
: 1022
: 214
Kayıt tarihi
: 06.11.12
 
 

Kerim BAYDAK 01.01.1961  ADIYAMAN  doğumlu.. 2003 yılında Anadolu Üniversitesi  İşletme Fakultesi..