Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Kasım '08

 
Kategori
Deneme
 

Anlam katın bana...

Anlam katın bana...
 

Katılın bana şimdiden, ayaklanmadan. Kırık , bir okadar da yitik içlerimdeki sızıntılara. Orantıya vursam dört dörtlük yaşadım derim sizlere, ama inanmayın sakın bendeki başka izlere. Zarlarını yırtarak boşalttığım masum anılarıma yaklaşmayın sakın ola. Soluklarınızı duyarım ben soğuk da olsa keskin de hissettirse. Ayakuçlarımda başlayan dolgu yapılmış sahte yaklaşımlarıma, maneviyattan giderek ıraklaşan bambaşka dokunuşlarıma, inanmayın...

Bana katkı sağlayın ama atomlarıma rende vurmayın. Çapaklarıma kadar irdelenmiş görürüm ince ve batkın sızılarımı. Damarlarımdan ağzımın içine kadar geldi artık gınalarım.

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..