Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Kasım '08

 
Kategori
Mizah
 

Ardışık Dialoglar Serisi - 2 - Atakan ile Hüdaverdi

Ardışık Dialoglar Serisi - 2 - Atakan ile Hüdaverdi
 

Hüdaverdi resmi tarkan.net'ten alındı, uçakla beraber modifiye edildi.


Antartika, dünyanın en güneyinde yer alan ve Güney Kutbu olarak bilinen kıta. Burası dünyanın en soğuk ve en rüzgarlı yeri. Dünyada belki de yaz ve kış mevsimleri arasında yüzölçümünün değiştiği tek yer. Çünkü burada yüzlerce kilometrelik buzullar oluşuyor.

Antartika'da bir çok penguen türü yaşıyor. Ayrıca mink balinası ile kambur balina, yaz aylarında Antartika sahillerinin konukları oluyorlar. Bu hayvanlar kril sürüleri için buraya geliyorlar.

Havalar ısınıp buzullar ve buz dağları erirken müthiş manzaralar ortaya çıkar. İnsan kendini o sulara atmak ister fakat o suyun da buzlu su olduğu unutulmamalıdır! Antartika'ya gitmek bazı dönemlerde tehlikeli olabilir. Kışın aşırı soğuk olması, yazın ise üzerindeki delik ozon tabakasından güneşin uv ışınlarına sürekli maruz kalması cilt kanseri riskini arttırmaktadır. Sakın ola " ee güneş gözlüüüm var bana bişey olmaz ki, aramızda kalsın " diye düşünmeyin ölürsünüz. Hele hele sakın pazardaki 5 YTL'lik dandik gözlüklerden almayın.

H : HÜDAVERDİ SUKOYVERDİ
A: ATAKAN KANAKAR

H __Versace gözlüğüm naber.
A __Hadi len ordan bildiin teneke.
H __Ama bana " abi orjinal versace bu " dedi satan adaam.
A __Kaça aldın sen bunu ?

H __Beş milyona.
A __Beş milyon mu ? Ohha. Ytl olmasın o ?
H __Şşşeyy evet 5 ytl.
A __Ol'm adam İtalyan sattırır mı malını o kadar ucuza ? Yemişler seni. Ama senin gibi malını da bulmuşlar kaçırılır mı ? Ama daha fazla konuşma yoksa ben aklımı kaçıracağım çocuum.
H __Yaa ben de hava atıyordum orjinal diye ühühhühühhhüüü =(((..:..:..
A __Yaa ol'm sen bari uyma bu uyuz modaya ya. Mustafa sandal gözlüü takma gıcık oluyorum. Onları zamanında şehirlerarası otobüs şöförleri takıyordu. Senin otobüsün bilem yok. Bi de Terminatör takıyordu filminde.
H __Hangi terminatör ? Arnılt Şıvartzeneger mii ?
A __Yyook Arnılt Çuvallagezer =)))) muhahhaaahaaaa
H __Yaa ağbi dalga geçme benlen yaa.
A __Ol'm tiğpin o kadar müsait ki dalgalanmaya, dayanamıyom lan.
A __Festival gibisin sana katılmak istiyorum Hüdaverdiciğğğm.
H __Atakan ağbi yaa. Üğğğff.
A __ Tamam len tamam. Yanına aldın mı herşeyini ?
H __ Hevet ağbi aldığğm.
A __ Ulan senelik izninde Antartica'^ya uçakla giden ilk salak ekibi bizizidir herhalde. Git işte Trabzon'a tertemiz çay havası , Antalya'ya git çıtır hatunlar havada uçuşuyor, bikisiz lolitalar . Ama neymiş efendim " ağbi yeni heyecanlar, hezeyanlar yaşamak gerekli hayatın tadı da burda " . B..k yemişin sen salak. Bu mu lan heyecan ? Buzda donarak ölmek mi ? Gastede çıkar artık anasayfada " Antartica'da buzlu sudan çıktıktan sonra şezlonga yatan ve kıçına yapışan salaklar ! da daaam ! " .

H __ Ağbii istersen geri verelim bileti.

A __ Nereye veriyon ? Biz vazgeçtik diye pilot geri mi dönecek ? Kakalak uçaktayız. Uuuçaaaaktaaaaa. Uyan artık. Allahım ne günah işledim de bu salakla beraber tatile gitmeye karar verdim ? Üühhüüüühüü =((

H __ Ağbi hzırlan yaklaştık kapıya yaklaşalım mı ?

A __ Yaklaş da gör ebenin şartelini. Yau benim dan...lak arkadaşım, benim az güneşışığı görmüş paytak beyinli goncam.... Sen salak mısın yoksa bana aptal sarışın rolü mü yapıyorsun ? Lan uçakta, yaklaştık diye kalkıp kapıda beklenir mi ? Tren mi oğlum bu. İett mi oğlum bu ? Uçakta orta kapı yok aslanım, yiğit parçam. Bak gelmeden paraşütsüz atacağım kendimi aşağıya. Beni delirtme n'ooluur. Lan daha uçak kalkmadan pilota " ağbi biletsiz binince senin kartbil'den basabilir miyiz ? " diye sormadın mı ? Sen ne iğrenç adamsın ya. Ama sabredeceğim ve salak arkadaşına 4 gün dayanabilen ilk insan olarak giines rekorlar kitabına gircem.

H __ Ağbbii. Kızma ama sana bişey diicem. Benim çişim geldi. Kalksam kızar mısın ? Çoğğk sıkıştım prostat olmaktan korkuyorum ağğbi. Atakan ağğğbiii ığğğşşşş ....... ağğbiii ... oğğğğğhhhh.... olduğu yere ...çüğdürdü ( sıcak sıcak..... ) Tamam ağbi artık gerek kalmadı.

A __ N'aaptın sen yaaaağ. Llllaaaaağğğn öldürürüm seniğ burada oolum. Reziiiiiğğl .

H __ Atakan ağğbi napiiim dayanamadım. Sana sorana kadar geldi ben de saldım gitti.

A __ Aaağğğğğğhh !! Aaağğğh ! Kalbim sıkışıyor. Host bey bana yardım edin galiba kalp krizi geçiriyorum....

Host _ ( ya da kabin memuru ) : Bayfendi beyfendi iyi misiniz ?? Pilot bey sanırım yolcularımızdan biri fenalaştı. Buraya gelin lütfen.

Pilot : Oğlum sen dingo musun ? Uçağı bırakıp nasıl geleyim oraya ? Sen seçme misin uçan nesne !! misin ?

Host __ Otomatik pilot yok mu uçakta ?
Pilot __ Pilot var ama otomatik değil sivri beyinlim.
Host __ Yaağ boşver tak 5 e yol boş kaptırgitsin derim .
Pilot __ E tamaaaam . Geliyorum. Du bakiiim. Aç yakasını aç, kravatını gevşet..

A __ U... uuu .... uççakk.... ???

H __ Eee uçağı kim sürüyor ? Piloğğt ağbi kim var kokpitte ?

Pilot __ Hiiiç. Hiçkimse yok, yol düz yavaş yavaş uçuyor işte boşver. Aceleniz mi var ?

A __ Haayyııııııır ..... Küt !

H __ Aaaa bayıldı yine....

Eğer bu dialoglar serisi tutarsa sizin nabzınıza göre şerbet vereceğimdir. Hadi bakalım beğenirseniz devamını yazacağım. Belki de sizin sayenizde Atakan ilem Hüdaverdi Antartica'ya inecekler. Daha tatil yapacaklar 4 gün......

Sevgiler selamlar.....

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..