Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Aralık '06

 
Kategori
Psikoloji
 

Anlamlı gidişler

Anlamlı gidişler
 

Ve kayığına bindi
Yanına bir anlam aldı
Açıldı...

Hayat; denen hikayemin en zor kısmı "akıntıya karşı kürek çektiğimi" hissettiğim zamanlardır. Hani masallarda vardır, "az gitmiş uz gitmiş bir de bakmış ki bir arpa boyu yol gitmiş" misali...

O zaman denizin diplerine dalıyorum. "Nerede yanlış yapıyorum?" diye düşünürken bazen değerlerimin hepsini silmek geçiyor aklımdan. Bu "hayat anlamımı" silmek olduğundan. Hiç dokunamadığım batık hazine dolu "değerler" sandığının önünde, çaresiz kalakalıyorum.

Zaten yeryüzünde tedavülden kalkmışlar. Uzlaşma yolu arıyorum. Anlamsızlık her yeri örtmüş. Kayığıma aldığım "anlam" bir avuç zaten kime yetsin.

Ve kayığına bindi
Yanına bir anlam aldı
Açıldı...

Kutup yıldızına güveniyordu
Kuzeyde bıraktığı yerde
Sabit ve er kişi niyetine
Sağ küreği kırık
Sol kürek tedirgin
Sıkıca kavradı
Umutlarının bileğinden
Dalgasına kürek çekmekti
Amaç
Kayık şiirinin içinde sadece araç
Yol azığını yokladı

Ve kayığına bindi
Yanına bir anlam aldı
Açıldı

 
Toplam blog
: 24
: 763
Kayıt tarihi
: 18.12.06
 
 

1966 yılında doğdum.  ..