Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Kasım '09

 
Kategori
Eğitim
 

Anlamsız öğretmenler günü

Anlamsız öğretmenler günü
 

Eğitim camiasının ve öğretmenlerin öğretmenler gününü kutluyorum.Ben de bir öğretmen olarak bu özel günün anlamını daha yaşıyamadım. Sözleşmeli öğretmenlerimiz bu anlamlı günü anlamlı bir şekilde yaşayamadı. Sözleşmeli öğretmenleri Milli Eğitim Bakanlığı öğretmen gözüyle görmüyor ve kanunlar da da bu şekilde hakları kısıtlanıyor. Zaten bir öğretmen ilk yılını bitirdiği zaman öğretmen yemini eder. Sözleşmeli öğretmenlere böyle bir yemin ettirmezler. Onlar Milli Eğitimin öğretmenleri değildir. Bu kadar anlamsız bir şey başka hangi ülkede vardır. Daha yakın bir zamanda okulumuza gelen yazıda yemin etmemiş öğretmenlerin yemin törenine katılması gerekli derken parantez içinde kadrolu öğretmneler diyerek belirtiyorlar. Sözleşmeli öğretmen yemin edemez çünkü onları öğretmen olarak görmedikleri burda da belirtilmektedir.

Öğretmenler günü parçalanmış öğretmenlere ve tüm eğitim camiası için kutlu olsun.Üzülmemek içten bile değil bu ayrımcılıkları görerek öğretmenlik yapmaya çalışmak. Eş durumu yüzünden parçalanmak.Daha bir çok sorunla karşılaşmak. Haklarını savunamamak. Neyse öğretmenler günü yaklaşıyor ve bu sorunlarla öğretmenler gününe giriyoruz.

Ben ise öğretmenler gününde hiç bir tebriği ve benzeri şeyi kabul etmeyerek bu günü öğretmenlerin yani sözleşmeli öğretmenlerin kara günü olduğunu savunuyorum.

SAYGILARLA...

 
Toplam blog
: 8
: 554
Kayıt tarihi
: 04.09.07
 
 

Adana’da doğdum. Üniversitenin sınıf öğretmenliği bölümünden mezunum. 5 yıldır öğretmenlik yapıyorum..