Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Ocak '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Anlamsız

Anlamsız
 

Korkuyor gözlerine bakmaya. Aldattığını söyleyemiyor.. “Nasıl” diyor “Nasıl söyleyeceğim gözlerine bakarak”… En iyisi yazmak.. O zaman daha kolay olur... “Yani gözlerindeki acıyı görmem o zaman. İçinden kopan parçayı da hissetmem. Hem benim hayatımda yeni bir insan var. Senin şu an ki durumun beni ilgilendirmez. Çünkü sen ne düşünürsen düşün ben seni istemem artık. Öl istersen, canın acısın. Benim için bir anlam ifade etmez. Önemli olan benim hayatım. Sen üzülme diye hayatın boyunca seninle olmak gibi bir zorunluluğum yok. Hem ben sana söylemiştim hayatında kalmam. Gün gelir giderim diye. Sen de kabul etmiştin. Şimdi neden bu tepki. Yani suç bende mi? O gün geldi işte. Ben gidiyorum şimdi. Hadi ama üzülme sende.”

Anlamsızdır ne düşündüğün artık. Sen istediğin kadar çabala bitmiştir bazı şeyler. Zoruna gidense tavrıdır. Neden diye başlayan sorular hep cevapsızdır artık. Canın acır sesin çıkmaz. Kabullenirsin artık gidişini. Ama nafile akıl unutur ama kalp unutmaz. Şimdi kabul ettirme sırası akıldan sonra kalptir. Ki onun iknası çok kolay olmaz. Bin bir seçenek sunar aklına unutmamak adına.. “Hani” der “ Hatırlıyor musun sana nasıl hitap ettiğini. Hani sesini duyduğunda nasıl heyecanlandığını. Hatırladın mı meleğim diye sevişini… Hatırladın mı onun ne çok sevdiğini”… Savaşırsın kalbinle sonuna kadar. Acıtmıştır canını çünkü. Aklın ve kalbin arasında ki savaş yorar seni. Kimin haklı olduğunu bile bile tersini savunursun.. Susmaz kalbin… Her söylediğinin tersini yaparsın. Gerçek savunduğun olmasa da canının acımaması için bu şarttır.

Aklını haklı çıkartacak bir şey yapar sonra. “Özelime girdin” der sana. Bilir senin nasıl saygılı olduğunu aslında. Ama inanmak istediği budur ve sen bişey yapamazsın. Suçlar seni, söyler kırıcı her türlü kelimeyi. Şimdi yarana tuz basmak olmadı mı bu. “Bırak neye inanmak istiyorsa inansın. Sen sus kalbim şimdi. Bak işte seni hiç tanımamış. Dinlememiş hiç seni. Onun da canını acıtmış birileri ama o sana mal etmiş. Şimdi sen ne söylersen söyle boş. Kafasında ki suçlu sensin. Bunu hiç bir şey değiştiremez. Gerçeği nasıl olsa anlar bir gün. Sadece dua et ve anlasın nasıl bir aldanışta olduğunu” diye geçirirsin içinden… Kırılırsın ve “ Nasıl böyle bir şey yaptığımı düşünür diye” sorar durursun kendine… Sorular anlamsızdır..

Anlamsız şimdi her şey. Aklında ki sorular kalbinde ki sevda…

Resim Kaynağı : http://www.egefotoclub.com/details.php?image_id=9300&mode=search

 
Toplam blog
: 194
: 1525
Kayıt tarihi
: 04.08.06
 
 

1981 yılında aslında istenmiyor olsam da geç alınan karardan dolayı hayattayım:)) Haritacıyım ve işi..