Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Nisan '09

 
Kategori
Şiir
 

Anlasana

Anlasana
 

...


Yaşarken de söyledim kimse bilmeyebilir bunu,
Fatiha suresi kadar eski,
günlerin çarmıhında isa kadar yaslıyım
ve tanrılar kadar çok yaşadım
kimse bilmeyebilir...

……..Yılmaz Odabaşı………….

Sen gidince solsa da hayatın yaprakları

Kış bitti bahar geldi çiçeklerle, yeni yapraklarla

Bahar rengini çaldı yüreğimin tenine

Anlasana bahar geldi bahar

Güneş ışıkları uyandırdı beni bugün

Koştum, İstanbul koştu

Koştum denizin mavisi eşliğinde

Anlasana koştum aşk kuşatmalarını yara yara

Sen savur dur yüreğini sürgünlere

Vur kendini parçaladığın bir aşkın yıkık surlarına

Hayat yeniden kurulur ellerimle, yüreğimle

Anlasana sevmesen de olur

Zamanın siperlerinde vurulup düşer aşklar birer birer

Ağla gözyaşların yıkasın aşkların cesetlerini

Ve ben alıp gidiyorum içimdeki çocuğu

Anlasana, anlamasan da olur

Kimse anlamasa da olur…

 
Toplam blog
: 137
: 1141
Kayıt tarihi
: 14.12.07
 
 

Aklımda sevdiğim şairlerden mısralarla yürüyorum. Yürümeyi unutmuş ve yeniden öğrenen bir çocuk gibi..