Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mayıs '19

 
Kategori
Felsefe
 

Anlaşanlar Aynı Genetiğe Sahip

“Aynı” derken “benzer” ya da “yakın” anlamında.

Fazla iddialı bir cümle biliyorum. Bilim adamı da değilim, araştırma da yapmadım.

Bu iddiayı bozan; “Aile ve akrabalar aynı genetiğe sahip oldukları halde niye anlaşamıyorlar?” gibi görünüyor ama niye genetikleri aynı (ya da benzer) ki anne başka baba başka.

Anlaşma deyince aklımıza sadece salt anlaşma gelmesin her şey anlaşma; aşk, arkadaşlık, inanç düşünce ve tarzların uyumu filan.

Bazı kimselerle çok kolay anlaşıyoruz… Ben genetik yakınlık var diyorum. Siz de diyorsunuz ki “Ama bir yabancıyla da icabında, hiç tanımadığımız üstelik…”

Haklısınız ama geri adım atacak değilim. Geçmiş zamanlarda, tarihin bir çağlarında bunlarla yakındık…

Gördük ki herkes aslında kendine benzeyeni sever. Kendine benzeme nasıl olacak, genleri benzeyecek, kan çekti diyorlar ya…

Bu işin ucu başka yerlere gidiyor ama üzerinden çağlar geçmiş, ona bakarsan hepimiz Âdem’in çocuklarıyız, biraz beyin fırtınası yaptım kabul edin.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..