Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '09

 
Kategori
Şiir
 

Anlaşılmak mı? yoo asla!!

Anlaşılmak mı? yoo asla!!
 

zaten beklememiş,
ve
zaten hazırdım
artık anlamak için çabam olmadığı gibi anlaşılmayı da beklemiyorum

konuşmadık mı?
ee git o zaman
neyi, kimi bekliyorsun?
işte beklediğin bu !!

anlatmak mı?
malesef zamanım yok

şimdi gitmeliyim
ama istersen sen bekleyebilirsin
kimi mi? kimi istiyorsan

benim zamanım geldi de geçiyor
sefaletimi de alıp, senin olmadığın bir yerde olacağım
kimse benim tenim, kimse benim kokum ve kimse ben olmayacak

kimse benim sana dokunduğum kadar, seni özel hissettiremiyecek !
işte bu yüzden hala burada, hala gidemiyor, hala sevemiyorsun

elini her uzatışında seni soğuk duvarlar karşılayacak

'seni bulamıyorum' dediğin sözler içimi kamçıladı
ben zaten tektim
sen farkında değildin

farkındalık ne kötü değil mi?
niye sustun
seni, sessizliğinin içinde ki fırtınaya bırakıyor,
gülüp geçip, gidiyorum.

 
Toplam blog
: 48
: 961
Kayıt tarihi
: 13.04.08
 
 

Merhabalar, ben Melek, 29 yaşındayım, Ankara'da yaşıyorum; bu sayfada yazılarımı paylaşmak ve yazdığ..