Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mayıs '07

 
Kategori
Anneler Günü
 

Anne kokusu

Anne kokusu
 

Hatırlanmanın anlamı hatırlamayı bilenler için daha da bir anlamlı

Gözümü açar açmaz annemi aradım…

Yapacağını yaptı yine

Bu sabah senin kokunla uyandım.

Elinde minicik kır çiçeği vardı

Anne diye seslenen bir erkek çocuğuna baktın

Ben arkanızdan koştum…

Sağlık temennilerinden sonra programını anlattı.

Benim programımı sordu. Hayat bir sürprizdir anneciğim

bilmiyorum dedim. Oğlum Efe kendi yaptığı bir beste ile bağıra

bağıra anne şarkısı söyledi bu besteyi uyumadan önce

yapmış öyle diyor. Biraz tanıdık geldi ama çevirisi hoştu.

İstediğim gibi başladı günüm yakındaki bir pastanede sabah kahvaltımızı

yaptık, gazetelerimizi okuduk. Kayınvalidem geç kalktığı için

kahvaltı sonrasına bıraktık kutlamasını. Efe’ye annene ne aldın? Diye sordu.

Bu biraz beni kızdırdı ama olsun hayat bir idaredir.

Ferda’cığım ve beni halası bilen iki evladı kapımı çaldı.

Parfüm almışlar bana bende onlara kalem almıştım onları verdim.

Büyüklerini ziyarete gittiler. Akşamları yürüyüşe çıktığımda

Efe babasını fena sıkıştırmış. Reklâmlara yenik düşmüş benim

Çabalarım. Şiddetli bir itiraz yapmam Efe’de farklı etkiler yapabileceği

düşüncesiyle coşku göstermeden kabul ettim. Oysa günlerdir bu reklâmın

Ne kadar saçma ve Ülkemin genelinin buna hazır olmadığını savunuyordum.

Bunun açıklaması Efe’ye muhakkak yapılacak. Hediyesinin yanında el yazısıyla

yazıp verdiği güzel kartın önemini benim için bir bilebilse.

Gelen telefonlara bakılırsa güneşin kemerine mercan dizmişim.

Anne kokusunda geçirecek güzel günler temennisiyle.

 
Toplam blog
: 16
: 803
Kayıt tarihi
: 28.02.07
 
 

Ev-iş ve ev ekonomisi öğretmeniyim, şu an çalışmıyorum. Evliyim bir oğlum var. Şiirsel bir dille kon..