Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ekim '11

 
Kategori
Haber
 

Anne

Anne
 

 

 

Çok yakın Kadıköy medipol hastanesi evime…

 Acı haber çabuk yayılır derler ya… 

 Öyle oldu, Başbakanımızın annesi hakkın rahmetine kavuştu saat 09.15 civarlarında…

 Merhumenin yattığı hastanenin  çok yakınında oturuyorum…

 Bir çıktım dışarıya her yer Polis…(bir tek askeri personel görmedim)

 Trafik yön değiştirmiş…

Hastaneye gelen hasta içeri alınmıyor…

 Sadece üst yönetim içeriye alındığını gözlerimle gördüm…

 Dakikalar geçmeden taziyeye gelen ziyaretçiler…Ve sonra kaybolan kalabalık.

 Günlerden Cuma inşallah yeri cennet olsun merhumenin….

 Hakkınızı helal ediyor musunuz?

Başınız sağolsun sayın Recep Tayyip Erdoğan.

 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..