Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Kasım '08

 
Kategori
Özel Günler
 

Anneler Gününün Tarihini Değiştirdim

Canım;
Aramızdan ayrılışının ilk senesinde seni anmak için hepimiz bir araya gelmeye çalışıyoruz fiziksel olarak...Duygularımızda ise her daim birlikte olarak....

Geçmiyecek - geçemiyecek dediğim zaman öyle bir geçmiş ki ve geçmekte ben bile bu kadar özlemimim arasında farkedemedim bile....Farkedemedim seninle konuştuğumuz zamanlar o kadar fazla, bir o kadar yoğundu ki, her şeyi o kadar fazla birlikte yaşamışız ki...Yokluğunla varlığın arasında ki tek fark sana dokunamamak her üzüntümde ve sevinçimde o güzel huzur veren içimi ısıtan tatlı sesini duyamamak......

Tek tesellim herkesin dediği gibi bu acının zamana yayılarak azalması....Bu ne kadar doğru tartışılır AMA....

Geçen sene bu zamanlar bilemezdim senin bu kadar çabuk aramızdan ayrılacağını, rahatsızdın öyleyim diyordun yorgundun farkındaydım ama o kadar ilgili o kadar sıcaktın ki sorarım sana kim ölümü yakıştırabilir sevdiği varlığa... Gerçi biliyordum bir gün aramızdan ayrılacağını öğrenmiştik fakat bu kadar erken kaçarcasına her zaman ki gibi üzmeden, sıkmadan , bizi birbirimize daha fazla kenetleyerek gittin...

Şimdi yaşantımız hep senin istediğin gibi hepimiz bir arada huzur içinde ama sensizliğin üzerimizdeki buruk hüznüyle birlikteyiz.Seni hep anıyoruz hep anlatıyoruz her olayda ne kadar haklı olduğunu dile getiriyor yanımızda olsaydı farklı olurdu diye düşünmeden geçemiyoruz....

Arkadaşların arıyor daha doğrusu arayamadıklarını ifade ediyorlar...Düşünsene canım annem onlara bile bu kadar zor gelirken ben ne yapmalıyım......

Sana hayatım boyunca belki üç taneyi aşmayacak mektup yazdım devamlı yanı başımda olan elini her zaman omuzunda başını kucağımda hissettiyim insana ne yazabilirdim ki...

Gene böyle bir anneler gününde sevgimi ifade etmiştim alınan hediyelerinin arasında bunun çok farklı bir yeri olduğunu dile getirmiştin...Ben onu o gün için saklayıp sonra unuttuğunu düşündüğüm bir anda kağıtlarının arasında buldum...Özenle katlanmış itinayla yerleştirilmiş kendi el yazınla kızımın diye yazılmış....

Şimdi inan çok daha fazla şeyi dile getirebilmek için nelerimi vermezdim.....Ama çok çok geç......

Şimdi bu sana yazı olarak yazdığım ama içimde binlerce oluşturduğum mektuplardan dökülenlerden yazıya sadece birtanesi....


Unutulmadın......

Sevgiyle kal.....VE HER DAİM BİZİMLE......

 
Toplam blog
: 227
: 543
Kayıt tarihi
: 16.01.08
 
 

Fazla söyleyecek bir şey yok herkes gibiyim. Artık... Bazı acılar faydalıdır. Önce üzer, sonra he..