Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Annem çok kızdı sana!

Annem çok kızdı sana!
 

Daha yüzüne karşı seni seviyorum bile diyemeden,bir sevdiğinin olup olmadığını bilmeden!

Ben seni bakkalda görmüştüm sadece.

Babana bafra sigarası alıyordun ve yüz gram da peynir.

Ben oracıkta vurulmuştum sana.

Nasılda teşekkür etmiştin incecik sesinle bakkala.

Yere bakmış kaçırmıştın gözlerini benden,ne de tatlı bir kız demiştim içimden!

Eve geldiğimde seni anlattım anneme.

Çok güzel bir kız dedim,aklımı başımdan aldı.

İyi halt etmişsin dedi.

İlk gördüğün kızı şıppadanak sevmekle.

Hiiiç heveslenme,bu civarlardan kız almam sana.

Kimdir kimin nesidir,inmidir cin midir?

Aklını başına al oğlum,zerhoşlukta babanıda geçtin!

Hem ben sana bir kız buldum.

Apartman kızı,en üst katta oturuyorlar!

Babandan gün görmedim,sen göster bari!

Şööööyle balık etinde,dantel biliiiiir entellik bilmez dediler!

Kaynanam der,başka söz söylemezmiş.


Yaaa güzelim,annem çooook kızdı sana.

Oğlumun aklını çelmiş diye,sanki o gül yüzünü görmüş gibi.

Hemen kulpu takıverdi,100 gram peynirmi alınırmış diye!

Sen çulsuz,ben çulsuz olurmuymuş hiç!

Sütümü helal etmem dedi!

Ne yapacağım ben şimdi?

Ne işin vardı,tam da benim gittiğim saat te bakkalda?



 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..